He, bedankt allemaal voor jullie reacties.
Ik heb de inhouden van Mlein gebruikt. Goed gelukt.
Ik heb ook in plaats van een strook 2 stroken gebruikt. Idee van Tari.
Het grappig is wel dat toen ik die biscuit dus uit de oven haalde, en het 2 minuten de tijd gaf om af te koelen. toen pakt ik dus die stroken en toen kreeg ik die biscuit er meteen uit hij zat dus helemaal niet vast aan de bodem (ik heb zo'n bodem met rondjes soort anti bak laag denk ik).
En Boska ik kwam pas vandaag achter toen ik een ander ronde bakvorm vond (zonder anti bak laag) dat de bakvorm die ik altijd gebruik dat die 28 cm is. Moet wel want de ene die ik gevonden had was 26 cm en die past precies in die andere bakvorm en 27 cm bestaat volgens mij niet. Er stond dus 26 10, ik ga er dus vanuit dat ze daarmee 10 cm hoog bedoelen...toch?
Ik had de funcakes biscuit bestelt, durfde die alleen niet te gebruiken, heb dus voor de 2de keer die soezie mix gebruikt (die heerlijk ruikt en smaakt). Alleen de 2de keer hoorde ik dus nadat ik de biscuit in 3 lagen gesneden had en met mijn vingers op die biscuit drukte een raar geluid het leek wel elektrisch je hoorde dus alles kraken hij was niet vochtig of zo. Weet iemand hoe dat komt??