Re: Kettingtaartje 13
morgen maak ik ff de how to
Graag!!!
Vind hem helemaal super!!!!
Graag met foto's zodat ik de techniek snel zelf een keer kan proberen!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartje 13
morgen maak ik ff de how to
Graag!!!
Vind hem helemaal super!!!!
Graag met foto's zodat ik de techniek snel zelf een keer kan proberen!!!
Redelijk tevreden???? HIJ IS GEWELDIG MOOI!!!
Wow, mooi zeg!
Echt super mooi! De rozen zijn prachtig, een waar kunstwerk!
Voor degene die van mij een taart krijgt in de toekomst van de ketting..... zo mooi wordt hij nooit!
Oh jee zeg die is mooi! Wat baal ik er van dat ik nou niet de ontvanger was haha...tjonge jonge, echt een plaatje!
Grietjes,
Anika
Erg mooi.
WauauauauauauauW 
echt een schitterende taart en een wonderlijke mooie roos.
super kettingtaartje zou ik zeggen!
wauw, ben gewoon speechless! die rozen zijn echt wanzinnig. Ik sla hem op als je dat goed vindt
Ohw yes please een howto met foto's, want ik wil dit zéker gaan proberen om te maken
.
Ik weet nu al dat die nooit zo mooi wordt als jou kunstwerk, maar ik ga zeker oefenen
.
Fijn dat je dit wilt doen
, thanks.
Hij is prachtig.
ben ik net een nr te ver met 15 geloof ik.
Hij klinkt ook al zo lekker.
Ik zou willlen dat ik het zo kon.
ik vind hem heel mooi!
Maar nu ga ik even "zeuren"...
Ik vind het erg onoverzichtelijk dat nu alle taartjes door elkaar lopen. Ik heb nu nummer 3 net gezien en van de week al nummer 9 en nu is dit nummer 13...
Waar zijn de tussenliggende nummers? Zou het niet veel handiger zijn als er een heel apart topic geopend wordt alleen voor de kettingtaartjes EN dat je pas iets plaatst als de voorgaande nummers ook geweest zijn? Sorry voor mijn gezeur hoor...
Hij is prachtig.
Ik zou willlen dat ik het zo kon.
Agh je krijgt vast een leuke taart van nummer 14 
ik vind hem heel mooi!
Ik vind het erg onoverzichtelijk dat nu alle taartjes door elkaar lopen. Ik heb nu nummer 3 net gezien en van de week al nummer 9 en nu is dit nummer 13...
Waar zijn de tussenliggende nummers? Zou het niet veel handiger zijn als er een heel apart topic geopend wordt alleen voor de kettingtaartjes EN dat je pas iets plaatst als de voorgaande nummers ook geweest zijn? Sorry voor mijn gezeur hoor...
hahahah zo was ik ook al aan het kijken,maar volgens mij is er dus 1 topic waar alle taartjes op een rij komen te staan,waarop je danook NIET kan reageren en de rest mag/kan iedereen gewoon plaatsen volgens mij
hahahaha
**aangepast: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=91332 was het,maar daar staan ze idd ook door elkaar .... **
ik vind hem heel mooi!
Dat dacht ik ook.. maar ik denk niet dat de 4 kettings tegelijk was de bedoeling... alleen et moet zo anders duurt et veels te lang zeker als iedereen krijgt 2 weken om de taart te maken.
Maar ja voor mij maakt et niet zo veel uit.. ik hou gewoon de verzamel topic in de gaten en als alles een keertje klaar is ga ik kijken van 1 tot ???
Marielle0410 schreef:ik vind hem heel mooi!
Waar zijn de tussenliggende nummers? Zou het niet veel handiger zijn als er een heel apart topic geopend wordt alleen voor de kettingtaartjes EN dat je pas iets plaatst als de voorgaande nummers ook geweest zijn? Sorry voor mijn gezeur hoor...hahahah zo was ik ook al aan het kijken,maar volgens mij is er dus 1 topic waar alle taartjes op een rij komen te staan,waarop je danook NIET kan reageren en de rest mag/kan iedereen gewoon plaatsen volgens mij
hahahaha
**aangepast: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=91332 was het,maar daar staan ze idd ook door elkaar .... **
klopt daar kan alleen gereageerd worden door de ontvanger.
sypeyu schreef:Hij is prachtig.
Ik zou willlen dat ik het zo kon.Agh je krijgt vast een leuke taart van nummer 14
Dat denk ik ook wel
.
Ben nu toch wel een beetje bang hoe dat met taartje nr 15 moet. 
Echt PRACHTIG! Geweldig mooi 
Wat gaaf die roos! Je zou niet zeggen dat hij van fondant is
Erg mooi idee.
Wat een prachtige rozen!
GEWELDIG meer kan ik niet zeggen, o'ja wel dit schreeuwd gewoon om de HOW-TO maar we wachten (on)geduldig af....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Kettingtaartje 13