26

Re: Kettingtaartje 13

Canadesje schreef:

morgen maak ik ff de how to ;)

:Y Graag!!!
Vind hem helemaal super!!!!

Graag met foto's zodat ik de techniek snel zelf een keer kan proberen!!!

27

Redelijk tevreden???? HIJ IS GEWELDIG MOOI!!!

Het leven is verrukkelijk.....en taart trouwens ook!

28

Wow, mooi zeg!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

29

Echt super mooi! De rozen zijn prachtig, een waar kunstwerk!  :thumb:  Voor degene die van mij een taart krijgt in de toekomst van de ketting..... zo mooi wordt hij nooit!

30

Oh jee zeg die is mooi! Wat baal ik er van dat ik nou niet de ontvanger was haha...tjonge jonge, echt een plaatje!

Grietjes,
Anika

Liefde is net als Sinterklaas, als je er niet meer in gelooft wordt het niks meer....

31

Erg mooi.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

32

WauauauauauauauW :thumb:

Groetjes Suus
Obstacles are those frightful things you see when you take your eyes off the goal!!!

33

He- le-maal SUPER!!!!!!!

Liefs, Cedes.

34

echt een schitterende taart en een wonderlijke mooie roos.
super kettingtaartje zou ik zeggen!

35

wauw, ben gewoon speechless! die rozen zijn echt wanzinnig. Ik sla hem op als je dat goed vindt

36

Ohw yes please een howto met foto's, want ik wil dit zéker gaan proberen om te maken  :Y .

Ik weet nu al dat die nooit zo mooi wordt als jou kunstwerk, maar ik ga zeker oefenen  O-) .

Fijn dat je dit wilt doen  :thumb: , thanks.

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

37

Hij is prachtig.
ben ik net een nr te ver met 15 geloof ik.
Hij klinkt ook al zo lekker.
Ik zou willlen dat ik het zo kon.

Een taart moet voor mij  eetbaar blijven. Anders kan ik beter gaan kleien :9

38

ik vind hem heel mooi!

Maar nu ga ik even "zeuren"...

Ik vind het erg onoverzichtelijk dat nu alle taartjes door elkaar lopen. Ik heb nu nummer 3 net gezien en van de week al nummer 9 en nu is dit nummer 13...
Waar zijn de tussenliggende nummers? Zou het niet veel handiger zijn als er een heel apart topic geopend wordt alleen voor de kettingtaartjes EN dat je pas iets plaatst als de voorgaande nummers ook geweest zijn? Sorry voor mijn gezeur hoor...

39

Wow!!!

**respecccctttt**

**Liefs Ilona**

40

sypeyu schreef:

Hij is prachtig.

Agh je krijgt vast een leuke taart van nummer 14  :Y

41 Laatst bewerkt door MamaNona (11-04-2010 22:50)

Marielle0410 schreef:

ik vind hem heel mooi!

Ik vind het erg onoverzichtelijk dat nu alle taartjes door elkaar lopen. Ik heb nu nummer 3 net gezien en van de week al nummer 9 en nu is dit nummer 13...
Waar zijn de tussenliggende nummers? Zou het niet veel handiger zijn als er een heel apart topic geopend wordt alleen voor de kettingtaartjes EN dat je pas iets plaatst als de voorgaande nummers ook geweest zijn? Sorry voor mijn gezeur hoor...

hahahah zo was ik ook al aan het kijken,maar volgens mij is er dus 1 topic waar alle taartjes op een rij komen te staan,waarop je danook NIET kan reageren en de rest mag/kan iedereen gewoon plaatsen volgens mij  :rolleyes:  hahahaha

**aangepast:  http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=91332 was het,maar daar staan ze idd ook door elkaar .... **

**Liefs Ilona**

42

Marielle0410 schreef:

ik vind hem heel mooi!

Dat dacht ik ook.. maar ik denk niet dat de 4 kettings tegelijk was de bedoeling... alleen et moet zo anders duurt et veels te lang zeker als iedereen krijgt 2 weken om de taart te maken.
Maar ja voor mij maakt et niet zo veel uit.. ik hou gewoon de verzamel topic in de gaten en als alles een keertje klaar is ga ik kijken van 1 tot ???

43 Laatst bewerkt door sypeyu (11-04-2010 22:51)

MamaNona schreef:
Marielle0410 schreef:

ik vind hem heel mooi!

hahahah zo was ik ook al aan het kijken,maar volgens mij is er dus 1 topic waar alle taartjes op een rij komen te staan,waarop je danook NIET kan reageren en de rest mag/kan iedereen gewoon plaatsen volgens mij  :rolleyes:  hahahaha

**aangepast:  http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=91332 was het,maar daar staan ze idd ook door elkaar .... **

klopt daar kan alleen gereageerd worden door de ontvanger.

44

Canadesje schreef:
sypeyu schreef:

Hij is prachtig.

Agh je krijgt vast een leuke taart van nummer 14  :Y

Dat denk ik ook wel :Y .
Ben nu toch wel een beetje bang hoe dat met taartje nr 15 moet. :rolleyes:

45

Echt PRACHTIG! Geweldig mooi :D

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

46

Wat gaaf die roos! Je zou niet zeggen dat hij van fondant is

47

Erg mooi idee.

48

Wat een prachtige rozen!

49

GEWELDIG meer kan ik niet zeggen, o'ja wel dit schreeuwd gewoon om de HOW-TO maar we wachten (on)geduldig af....

50

WOW die roos, geweldig