1 Laatst bewerkt door Sanniesnos (08-04-2010 11:46)

Onderwerp: Tweede taart: Perry het vogelbekdier

Hoii,

Mijn tweede taartje is net af. Mijn zusje (Lashje is een bijnaam) is vandaag 18 geworden en vindt de tekenfilm Phineas en Ferb, en dan vooral Perry het Vogelbekdier, helemaal geweldig (ja, ze is écht 18 geworden :P) Hier dus mijn poging om die op een taart te krijgen. Hij is gevuld met daimmousse en aardbeienvlaaivulling.

Ben over Perry zelf wel tevreden, over de rest vd taart iets minder.. het marsefond ging enorm scheuren toen ik de taart ermee wilde bekleden, dat is ook wel te zien helaas, en dat stoort me mateloos... :P Heeft iemand een idee hoe dat komt? Is het dan te dun uitgerold? Is er een bepaalde techniek om het er makkelijker om te krijgen?

Ook over de letters ben ik niet tevreden, niet mooi netjes en gelijk. Toch maar eens lettervormpjes oid aanschaffen..

Nou ja, ik denk dat mn zusje hem wel erg leuk gaat vinden, en daar gaat het uiteindelijk ook om natuurlijk. Het is maar een hobby ;)

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs408.snc3/24706_111749665513811_100000363334511_169886_209733_n.jpg

Re: Tweede taart: Perry het vogelbekdier

Mijn zoontje van 5 kijkt mee en zegt HE dat is phineas and ferb hahah mama, dat is Perry he zegt ie dus je taart is helemaal ok!  :lol:

3

Ik vind de tekenfilm niet zo...maar Perry het vogelbekdier vind ik geweldig...en bij jou lijkt hij precies.

Groetjes Natasja,

4

Leuk hoor!
Ik weet niet hoe jij de lap MMF altijd over je taart drapeert, maar ik rol het altijd uit op een stuk plastic tafelzeil (niet te dun) en drapeer die dan op z'n kop op de taart, daarna rol ik voorzichtig het plastic eraf zodat de lap MMF blijft liggen. Ik heb (bijna) nooit scheurtjes!
Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel  ;) . Succes!

Groetjes, Sandy
www.sandystaarten.nl

5

helemaal leuk!!!  Vind m superfunny hoor!! :thumb:

als mijn meiden van 2 & 5 P&F gaan kijken,dan schuif ik er ook altijd even bij aan.... :o  :o

kvind vooral die isabella zo leuk met d'r irritante "wat doeoeoeoeoe je?? & wat eeeeeeeet je?? hihihihi dat klinkt hier dan ook regelmatig door de t huis  :lol:

**Liefs Ilona**

6

leuk geworden hoor en als je die letters uit de losse hand uitgesneden hebt vind ik dat knap..... :)

7

leuke taart :Y

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

8 Laatst bewerkt door Sanniesnos (11-04-2010 13:30)

Sandy2904 schreef:

Leuk hoor!
Ik weet niet hoe jij de lap MMF altijd over je taart drapeert, maar ik rol het altijd uit op een stuk plastic tafelzeil (niet te dun) en drapeer die dan op z'n kop op de taart, daarna rol ik voorzichtig het plastic eraf zodat de lap MMF blijft liggen. Ik heb (bijna) nooit scheurtjes!
Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel  ;) . Succes!

Hmm ja zo kan ik het volgende keer wel eens proberen inderdaad..! Dank je!

En iedereen bedankt voor de reacties :D Mijn zusje vond de taart echt geweldig, ze lachte zich rot dat ik Perry erop had gezet haha. De scheurtjes stoorden haar totaal niet, gelukkig ;)

9

MamaNona schreef:

helemaal leuk!!!  Vind m superfunny hoor!! :thumb:

als mijn meiden van 2 & 5 P&F gaan kijken,dan schuif ik er ook altijd even bij aan.... :o  :o

kvind vooral die isabella zo leuk met d'r irritante "wat doeoeoeoeoe je?? & wat eeeeeeeet je?? hihihihi dat klinkt hier dan ook regelmatig door de t huis  :lol:

Hahaha ja ik vind het zelf ook best wel leuk stiekem..  O-)  Mijn zusje heeft die quote van isabella (''wat doeeeeeeje?'') zelfs als ringtone haha :P