Onderwerp: Tweede taart: Perry het vogelbekdier
Hoii,
Mijn tweede taartje is net af. Mijn zusje (Lashje is een bijnaam) is vandaag 18 geworden en vindt de tekenfilm Phineas en Ferb, en dan vooral Perry het Vogelbekdier, helemaal geweldig (ja, ze is écht 18 geworden
) Hier dus mijn poging om die op een taart te krijgen. Hij is gevuld met daimmousse en aardbeienvlaaivulling.
Ben over Perry zelf wel tevreden, over de rest vd taart iets minder.. het marsefond ging enorm scheuren toen ik de taart ermee wilde bekleden, dat is ook wel te zien helaas, en dat stoort me mateloos...
Heeft iemand een idee hoe dat komt? Is het dan te dun uitgerold? Is er een bepaalde techniek om het er makkelijker om te krijgen?
Ook over de letters ben ik niet tevreden, niet mooi netjes en gelijk. Toch maar eens lettervormpjes oid aanschaffen..
Nou ja, ik denk dat mn zusje hem wel erg leuk gaat vinden, en daar gaat het uiteindelijk ook om natuurlijk. Het is maar een hobby

Mijn zusje vond de taart echt geweldig, ze lachte zich rot dat ik Perry erop had gezet haha. De scheurtjes stoorden haar totaal niet, gelukkig
Mijn zusje heeft die quote van isabella (''wat doeeeeeeje?'') zelfs als ringtone haha