1

Onderwerp: Zwitserse room

Ik zit te denken in de zwitserse room ipv slagroom verse aardbeien te doen.
Kan deze combi??

life is uncertain, eat dessert first!

2

Re: Zwitserse room

Ik denk wel dat dat lekker is.want vla met aardbeien is toch ook zalig. :P

Zeg wat je meent en meen wat je zegt!

3

Heerlijk toch! Waarom zou dit niet kunnen. Zwitserse room is erg neutraal van smaak, daar kan heeeel veel bij.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

4

Mis ik iets? :think: Zonder slagroom is het toch geen zwitserse room meer? :+  Maar het zal evengoed wel erg lekker zijn hoor :Y

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

Oke niet erg duidelijk, maar ik wil een verse aardbeienslagroomtaart maken (afsmeren met slagroom) maar om in de vulling weer geslagen room te gebruiken zat ik aan zwitserseroom te denken zit ook wel slagroom in, maar minder aanwezig. En daarbij is zwitserseroom ook wat steviger dan slagroom.

Ik ben nog maar net met taart bakken begonnen (en al veel afnemers gehad), dus ik zit nog vol met vragen om de taarten nog lekkerder te maken. Daarnaast wil ik ook niet iedere keer dezelfde taarten bakken.

life is uncertain, eat dessert first!

6

Ik heb het nog eens nagelezen, en nu snap ik helemaal: had gewoon niet goed gelezen! :+
Ik begreep dat je aardbeien ipv slagroom in de zwitserse room wilde doen, maar dat staat er helemaal niet :rolleyes:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Misschien is banketbakkersroom ook wat. Als je ook al slagroom aan de buitenkant doet, is bbr wel lekker met de aardbeien.

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

8

Adrienne schreef:

Ik heb het nog eens nagelezen, en nu snap ik helemaal: had gewoon niet goed gelezen! :+
Ik begreep dat je aardbeien ipv slagroom in de zwitserse room wilde doen, maar dat staat er helemaal niet :rolleyes:

Volgens mij staat dat er wel. Dus geen slagroom, maar aardbeien. Toen ik het topic las was mijn eerste reactie ook...dan is het toch geen zwitserse room meer?