Onderwerp: Marsepein van Jamin :-( (beginneling)
Ben sinds kort helemaal gepakt door het taarten maken/ decoreren. Heb tot nu toe alleen nog cupcakes gemaakt voor mijn zoontje zijn 2e verjaardag. Ik dacht: ga me er nu toch aan wagen om een Boltaart te maken en bekleden.
Ik had zo iets van; de kosten van marsepein bij de bakker is best prijzig dus kan ik het wellicht bij een snoepwinkel halen. Gekeken bij een snoepwinkel in de buurt. JA HOOR, deze heeft Marsepein stafen liggen van Jamin. Ik ga thuis aan de slag en ruik al dat dit meer lijkt op amandalSPIJS - hoe kan dit? is dit wel het goede spul? de marsepein van de bakker ruikt bijna helemaal niet, hoe kan dit?
Ik ben toch gaan kleuren, ik dacht de verpakking is nu toch al open, kan het beter maar proberen. Het goedje is heel erg kneedbaar en blijft erg plakken aan de handschoenen, dus gok ook aan de handen. Wat moet ik doen???
Dit zou een taart moeten worden voor mijn tien jaar samen zijn met mijn man. Graag snel tips en/of ervaringen in dit of wat te doen in een dergelijk geval. Ben beginneling dus zeer weinig ervaring.
Avast bedankt.
Gr. Elis