1

Onderwerp: vreemde teksten op forum en webshop.

Ik ben nu een paar dagen actief op het forum en ik ben nu al 2 keer opgeschrikt door rare teksten. Zo had ik zelf een bericht geplaatst om m'n taart te laten zien en toen ik terug keek was de tekst veranderd kwa lettergrote en er waren woorden ingeplakt. Eerst dacht ik dat ik droomde, maar ook m'n man heeft het gezien. Ik heb de pagina vernieuwd en het was weg. Dus ik dacht dat het eenmalig was.
Ik wou toenet dingen op m'n verlanglijstje zetten en de tekst die eronder komt te staan was weer heel vreemd. Hetzelfde als eerst, weer woorden ertussen en verschillende grote's.

Ik heb hem gekopieerd zodat jullie kunnen lezen wat ik lees.

ALS JE JE verlanglijstje to Verschillende Vrienden van familieleden Wil Sturen, kwetsbaarheid JE per Rij Hun Naam en e-mail-adres inch Je hoeft niet elanden veld in te vullen, kwetsbaarheid afschuwelijk Het Aantal Velden in DAT JE Nodig hebt. Kwetsbaarheid in Het Vak onderin OOK EEN tekst in de dood mee zult Sturen JE JE voldaan bericht. This tekst toegevoegd zAL Worden Aan de mail verzonden wordt sterven.

en dit staat bij het traceer je pakket gedeelte.

(afschuwelijk zendingen via GLS)
Traceer JE Pakket, kwetsbaarheid JE Bestelnummer in:

Het lijkt wel of de hele webshop gehackt is. Vind het allemaal erg spooky. M'n man is net al gaan kijken hoe dat dit toch kan, maar hij snapt er niks van. Bijna alle teksten zijn ineens veranderd.

iemand hier nog meer last, of heb ik allen die spooky teksten.

p.s. Er zijn hier nog veel meer dingen zo vreemd op de teksten.
Iemand????

Pluk de dag.......bak een taartje!!!!

2

Re: vreemde teksten op forum en webshop.

Dit hoort niet in Babbel maar in Over de site, dus daar verhuis ik het zo heen.

Verder denk ik inderdaad dat er wat mis is, maar dan wel op jouw computer en dat het met invulvelden te maken heeft.

Wat staat er in de adresbalk bovenin als je dat soort teksten ziet? En wil je mij die mailen ipv hier posten?

[MOVE] --> over de site

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag