Onderwerp: 18 en 16 jaar (zwart/wit - rood/zwart/goud)
Vorige week mocht ik 50 zwart/wit cupcakes maken voor een 18-jarige dame (na overleg een klein kleuraccentje toegevoegd)

en vandaag 76 stuks (2 standaards vol) voor een 16-jarige meid (zaal kleuren zijn rood/zwart/goud):

En weet je waar ik nou zoooooooooooo blij van werd?????? Ik tob al tijden met het bakken van de cupcakes. Volg werkelijk alle richtlijnen tot op detail (weeg ze zelfs op de gram af), maar toch heb ik vaak last van instortende cakejes (bij alle kinderen zelfs beroemd: "heeft u nog mislukte cakejes"
) en na het lezen van de tip hier op het forum, dat het wel eens aan de boter zou kunnen liggen heb ik ik plaats van de goedkope roomboter van AH maar eens de dure roomboter gekozen en nu 100 perfecte cupcakes, kijk daar word ik blij van!
zal dan ook wel weer met de oven te maken hebben...?? anders zou ik t niet weten! bakken is echt wetenschap!
) een ander verhaal. Ik roep nog niet te hard, klop klop.
had en heb nooit last van loslatende cc papiertjes en dat instorten viel ook altijd wel mee (best vlak te maken met wat botercréme) alleen vorig jaar met die bruids cc's. Bakken onder druk das volgens mij funest.