Onderwerp: Paashazen, Paasboom, CupcakeKoekje Boeket, Paaskuikens in nest
Maandag kwam ik er nog achter dat ik wel even wilde koekjes maken omdat ik een paar daagjes geen taart had. Dus ben ik druk aan de bak gegaan (smaak anijs; anijspoeder en anijszaadjes) die avond eerst kuikens (en tulpen voor cupcakeboeket) gemaakt voor Sis en schoonSis omdat ik tegen schattige nestjes aanliep. Stond verhipte leuk met onderin een geel servetje, in folie met een lintje dr aan. Helaas werden ze niet zoals ik had verwacht omdat ik ook zo nodig nog kuif op kop moest plaatsen en dat niet leuk werd met icing randje. Die zijn dus met icing. De paashazen met fondant,(en heb ik geplakt met beetje suikerwater, dat lukt best
) en vind ik zelf ontiegelijk leuk geworden, en zijn voor ons zelf voor in de paasboom. Heb wel even naar Adrienne haar paashaas gekeken maar dat werd um niet omdat ik een hele andere uitsteker heb (die van haar is denk ik met een sjabloon/motief) dus heb zelf ingevuld.
Cupcake koekje boeket heb ik voor schoonmoeder gemaakt. De tulpen ook maandagavond nog snel geiced. Haastklusje. Maar het gaat om het totaal plaatje. Hij weegt behoorlijk zwaar en dr zitten 16 mini's geloof ik in.................advokaat
Dr zijn ook nog 4 grote naar de buurman gegaan maar ben ik vergeten op de foto te zetten.

bij avond op foto gezet omdat ik ze gelijk in de boom wilde hangen en bij deze dus een foto van de paasboom waar ook alweer 1tje van in het buikje van Siemen zit

Dr liggen ook nog een stuk of wat paaseieren koeken klaar om te worden versierd maar die moeten ff w88 want ik heb vandaag ook nog een taart.
Hele fijne paasdagen allemaal!
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels

... ik ben nou eenmaal van het valsspelen!
)

, misschien kan ik deze eens proberen...ik ben niet zo van de koekjes
....maar je weet maar nooit!!! 
doen hoor (of koek en speculaaskruiden.......)