1

Onderwerp: Paashazen, Paasboom, CupcakeKoekje Boeket, Paaskuikens in nest

Maandag kwam ik er nog achter dat ik wel even wilde koekjes maken omdat ik een paar daagjes geen taart had. Dus ben ik druk aan de bak gegaan (smaak anijs; anijspoeder en anijszaadjes) die avond eerst kuikens (en tulpen voor cupcakeboeket) gemaakt voor Sis en schoonSis omdat ik tegen schattige nestjes aanliep. Stond verhipte leuk met onderin een geel servetje, in folie met een lintje dr aan. Helaas werden ze niet zoals ik had verwacht omdat ik ook zo nodig nog kuif op kop moest plaatsen en dat niet leuk werd met icing randje. Die zijn dus met icing. De paashazen met fondant,(en heb ik geplakt met beetje suikerwater, dat lukt best :) ) en vind ik zelf ontiegelijk leuk geworden, en zijn voor ons zelf voor in de paasboom. Heb wel even naar Adrienne haar paashaas gekeken maar dat werd um niet omdat ik een hele andere uitsteker heb (die van haar is denk ik met een sjabloon/motief) dus heb zelf ingevuld.
Cupcake koekje boeket heb ik voor schoonmoeder gemaakt. De tulpen ook maandagavond nog snel geiced. Haastklusje. Maar het gaat om het totaal plaatje. Hij weegt behoorlijk zwaar en dr zitten 16 mini's geloof ik in.................advokaat  :P Dr zijn ook nog 4 grote naar de buurman gegaan maar ben ik vergeten op de foto te zetten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-8A6V6O63.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RPIPUNRO.jpg

bij avond op foto gezet omdat ik ze gelijk in de boom wilde hangen en bij deze dus een foto van de paasboom waar ook alweer 1tje van in het buikje van Siemen zit  :)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6XGRBNVT.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MVHUAM4R.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-TOIGD7HF.jpg

Dr liggen ook nog een stuk of wat paaseieren koeken klaar om te worden versierd maar die moeten ff w88 want ik heb vandaag ook nog een taart.

Hele fijne paasdagen allemaal!

2

Re: Paashazen, Paasboom, CupcakeKoekje Boeket, Paaskuikens in nest

heel gezellig allemaal, ziet er leuk uit

3

die zien er heel goed uit :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

4

Oh, ze zijn om op te vreten! Zo schattig, met die tandjes :)
En ook nog eens alles zo mooi gepresenteerd, helemaal top!

( Die van mij heeft inderdaad een motiefje  :shh: ... ik ben nou eenmaal van het valsspelen!  O-)  :+ )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

5

waar heb je die dan vandaan????? want ik wil um ook zo graaggg
voor volgend jaar dan  :+

6

Is van een Pasen/Lente-set van Wilton: heb ik een keer als set gekocht, in een heel groot ei als doos, maar volgens mij zijn ze ook los te krijgen. Weet alleen niet waar in NL... :(

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

7

Wat een super gave parade!!!!!!!! En wat een leuk idee zeg die kuikens aan de paastak!

Groetjes San

8

Ow wat een leuke ideeën allemaal ben gelijk uit de veren om 8.30 uur sta ik bij de winkel voor spullen  :9  :9

zoetigheidje.mijnalbums.nl

9

Super mooi!

10

Mooie parade, heel erg leuk gemaakt, en het ziet er supergezellig uit zo in die takken en mandjes! Word er helemaal vrolijk van.

Bakgroetjes van Marinka!

11

Ohw wat leuheukheuk...hier wordt ik helemaal vrolijk van ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

Super allemaal en wat heb je dat geweldig op de foto gezet!!!!!!!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

13

Wauw wat zijn ze super mooi geworden, Euh mag ik vragen welk koekjesrecept dat je gebruikt :o , misschien kan ik deze eens proberen...ik ben niet zo van de koekjes :nooo ....maar je weet maar nooit!!! ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

14

het recept van hier maar ik doe half fijne kristalsuiker en half basterdsuiker en dan de boter en suiker lekker lang mixen dat de suiker al wat oplost. Na koekje bakken neemt suiker het vocht op dus hoe meer je suiker is opgelost hoe brosser het koekje is  :)
en met anijs is zoooo lekker.....ruikt ook zo lekker dat mik ik gewoon bij de bloem. 3 flinke eetlepels ofzo en als je dan ook nog zaadjes hebt...........daar ook paar flinke eetlepels van door. Overheerlukst!  :D

15

Bedankt, ga eens neuzen tussen de recepten hier!!! ;)

16

Kan je de deeg ook een paar uur in de koelkast laten liggen, ik zou weg moeten maar ik kan bv. de deeg l
maken en in de koekast leggen en deze avond de koekjes uitrollen en bakken???

17

Leuk zeg zo in die paastakken!
Ga ik onthouden

Groetjes Linda

18

Wat ontzettend vrolijk en leuk!

Elke dag is een feestje, maar je moet wel zelf de slingers ophangen!

19 Laatst bewerkt door smarianne (03-04-2010 18:32)

Dat moet je juist even half dagje in de koelkast leggen Nicole...dan is het beter hanteerbaar
en fftjes doorkneden, niet te lang.........je voelt wel wanneer het goed is
zeer benieuwd naar je resultaat en ga je met anijs doen?  :Y doen hoor (of koek en speculaaskruiden.......)

20

heel erg leuk gedaan  :Y

Veel liefs Rafaëla

21

Wat een prachtig werk!! Door jou ben ik into de koekjes gekomen. Doe er alleen te weinig mee, maar als ik dit zo zie (en had al anijszaad in huis op jouw aanraden). Moet toch maar weer eens aan de koek!

Groet, Jolanda