Onderwerp: Taart bekleed met marsepein EN ouwel sheet erop invriezen?
Ik wil graag weten of iemand ervaring hiermee heeft anders laat ik liever de ouwel er nog even af.
Alvast bedankt.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Taart bekleed met marsepein EN ouwel sheet erop invriezen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag weten of iemand ervaring hiermee heeft anders laat ik liever de ouwel er nog even af.
Alvast bedankt.
Ik zou de ouwel er zeker wel aflaten; heb geen ervaring, maar ik kan me voorstellen dat de kleuren kunnen gaan doorlopen.
Ik zou de ouwel er zeker wel aflaten; heb geen ervaring, maar ik kan me voorstellen dat de kleuren kunnen gaan doorlopen.
Ik hoop het niet hij zit er al in
Dan helpt dit berichtje misschien: ik heb het ook eens gedaan en dat is helemaal goed gekomen. Net als voor marsepein geldt: niet aankomen! Was nog helemaal prima
Dan helpt dit berichtje misschien: ik heb het ook eens gedaan en dat is helemaal goed gekomen. Net als voor marsepein geldt: niet aankomen! Was nog helemaal prima
Oh SUPER en bedankt, ben wat rustiger nu.
Wat grappig, ik wilde vanavond ook cakejes gaan maken, en die versieren met marsepein en ouwel.
Toen dacht ik, eerst maar even voor de zekerheid op het forum kijken of ik ze dan wel kan invriezen
Ga gelijk aan de slag
Ik heb nog verder geklikt bij de zoekfunctie, en lees daar wisselende meningen.
Mijn cakejes zijn niet voor een opdracht, dus ga het gewoon proberen. Het zijn toch maar kleine printjes, en als het niet lukt plak ik er gewoon een bloem overheen
Ik heb nog verder geklikt bij de zoekfunctie, en lees daar wisselende meningen.
Mijn cakejes zijn niet voor een opdracht, dus ga het gewoon proberen. Het zijn toch maar kleine printjes, en als het niet lukt plak ik er gewoon een bloem overheen
Ik hoop dat mijn taart er goed uitkomt het is een taart met een logo dan wel voor een vriend zijn verjaardag maar toch kan er niet ff snel een bloem opplakken
Hoe is jouw taart nog uit de vriezer gekomen?
Mijn cakejes zagen er wel goed uit nog, maar de ouwel was op sommige plekken wel wat bobbelig geworden.
Nou had ik voor een logotaart ook een ouwel besteld, maar dat was echt niet mooi. Daarna dus snel nog even een frosty besteld, en voor mij nooit meer wat anders hoor! Zag er zoveel mooier uit als een ouwel.
Hoe is jouw taart nog uit de vriezer gekomen?
Mijn cakejes zagen er wel goed uit nog, maar de ouwel was op sommige plekken wel wat bobbelig geworden.
Nou had ik voor een logotaart ook een ouwel besteld, maar dat was echt niet mooi. Daarna dus snel nog even een frosty besteld, en voor mij nooit meer wat anders hoor! Zag er zoveel mooier uit als een ouwel.
mijn taart heb ik er gisteren uitgehaald en het hele ouwel logo was bol geworden.
heb je het wel het hele oppervlak met piping gel ingesmeerd en toen op de taart gedaan? Of? Ben ik wel even benieuwd naar, want ik had dit wel zo gedaan en is perfect terug uit de vriezer gekomen nl.
heb je het wel het hele oppervlak met piping gel ingesmeerd en toen op de taart gedaan? Of? Ben ik wel even benieuwd naar, want ik had dit wel zo gedaan en is perfect terug uit de vriezer gekomen nl.
nee zo had ik het niet gedaan helaas.
had gewoon de randjes ingesmeerd met eetbare lijm.
Tsja, da's zonde voor jou, maar dan snap ik het.
Volgende keer met piping gel dus?!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Taart bekleed met marsepein EN ouwel sheet erop invriezen?