1

Onderwerp: Taart bekleed met marsepein EN ouwel sheet erop invriezen?

Ik wil graag weten of iemand ervaring hiermee heeft anders laat ik liever de ouwel er nog even af.
Alvast bedankt.

2

Re: Taart bekleed met marsepein EN ouwel sheet erop invriezen?

Ik zou de ouwel er zeker wel aflaten; heb geen ervaring, maar ik kan me voorstellen dat de kleuren kunnen gaan doorlopen.

Ben jij al wederom geboren ? Handelingen 2:38 ;)

Astrid73 schreef:

Ik zou de ouwel er zeker wel aflaten; heb geen ervaring, maar ik kan me voorstellen dat de kleuren kunnen gaan doorlopen.

Ik hoop het niet hij zit er al in  :D

4

Dan helpt dit berichtje misschien: ik heb het ook eens gedaan en dat is helemaal goed gekomen. Net als voor marsepein geldt: niet aankomen!  :D  Was nog helemaal prima  :)

Groetjes, Marielle

Marielle14 schreef:

Dan helpt dit berichtje misschien: ik heb het ook eens gedaan en dat is helemaal goed gekomen. Net als voor marsepein geldt: niet aankomen!  :D  Was nog helemaal prima  :)

Oh SUPER en bedankt, ben wat rustiger nu.  :lol:

6

Wat grappig, ik wilde vanavond ook cakejes gaan maken, en die versieren met marsepein en ouwel.
Toen dacht ik, eerst maar even voor de zekerheid op het forum kijken of ik ze dan wel kan invriezen  :D

Ga gelijk aan de slag  ;)

Kijk voor prints op FROSTY, ICING en (gekleurde) OUWEL op www.snoeppapiertje.nl
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Zoet-Goe … 39?fref=ts

7

Ik heb nog verder geklikt bij de zoekfunctie, en lees daar wisselende meningen.
Mijn cakejes zijn niet voor een opdracht, dus ga het gewoon proberen. Het zijn toch maar kleine printjes, en als het niet lukt plak ik er gewoon een bloem overheen  :D

Poezzie schreef:

Ik heb nog verder geklikt bij de zoekfunctie, en lees daar wisselende meningen.
Mijn cakejes zijn niet voor een opdracht, dus ga het gewoon proberen. Het zijn toch maar kleine printjes, en als het niet lukt plak ik er gewoon een bloem overheen  :D

Ik hoop dat mijn taart er goed uitkomt het is een taart met een logo dan wel voor een vriend zijn verjaardag maar toch kan er niet ff snel een bloem opplakken  :D

9

Hoe is jouw taart nog uit de vriezer gekomen?

Mijn cakejes zagen er wel goed uit nog, maar de ouwel was op sommige plekken wel wat bobbelig geworden.

Nou had ik voor een logotaart ook een ouwel besteld, maar dat was echt niet mooi. Daarna dus snel nog even een frosty besteld, en voor mij nooit meer wat anders hoor! Zag er zoveel mooier uit als een ouwel.

10

Poezzie schreef:

Hoe is jouw taart nog uit de vriezer gekomen?

Mijn cakejes zagen er wel goed uit nog, maar de ouwel was op sommige plekken wel wat bobbelig geworden.

Nou had ik voor een logotaart ook een ouwel besteld, maar dat was echt niet mooi. Daarna dus snel nog even een frosty besteld, en voor mij nooit meer wat anders hoor! Zag er zoveel mooier uit als een ouwel.

mijn taart heb ik er gisteren uitgehaald en het hele ouwel logo was bol geworden. :(

11

heb je het wel het hele oppervlak met piping gel ingesmeerd en toen op de taart gedaan? Of? Ben ik wel even benieuwd naar, want ik had dit wel zo gedaan en is perfect terug uit de vriezer gekomen nl.

Groetjes, Marielle

12

Marielle14 schreef:

heb je het wel het hele oppervlak met piping gel ingesmeerd en toen op de taart gedaan? Of? Ben ik wel even benieuwd naar, want ik had dit wel zo gedaan en is perfect terug uit de vriezer gekomen nl.

nee zo had ik het niet gedaan helaas.
had gewoon de randjes ingesmeerd met eetbare lijm.
:s

13

Tsja, da's zonde voor jou, maar dan snap ik het.
Volgende keer met piping gel dus?!  :D

Groetjes, Marielle