Onderwerp: Kan wel janken....
Alles gaat mis. ..Gisterenavond de hele avond bezig geweest en vandaag ook al zowat de hele dag (en dit terwijl ik eigenlijk moet studeren....) Wat baal ik hiervan. Ik wilde 2 (mini)taartjes maken voor een vriendin die jarig is en voor een vriendje van mijn dochtertje die morgen een kinderfeestje geeft. Het kapsel bleef nat en was te bol, de fondant wilde maar niet goed op kleur komen, de taartjes stortten in, het spuiten van de dijkjes ging niet helemaal goed waardoor de taart egaal opgevuld was, het afsmeren ging dus vanzelfsprekend ook neit goed en tot overmaat van ramp scheurde mijn fondant. Wilde vriendin zometeen verrassen met een taartje, maar dit gaat dus niet door; het taartje staat nu in de vriezer want weggooien vond ik toch wel zonde. Heb nog een taart in de koelkast staan die gisterenavond mislukt was....
Pfff, vind het zo jammer, ik vind het zo leuk om te doen, maar het lukt op de een of andere manier nu niet zo goed, heb al zowat het hele forum doorgelezen voor tips en diverse how to filmpjes bekeken op you tube, maar denk dat ik me nu beter even op mijn studie moet gaan concentreren....
"Of het gaat goed, of ik leer."