26

Re: Mega Murphy:)

Wauw prachtige mega taart. :thumb:
Zo mooi strak en ....... heel mooi gepuzzeld!
Ben ook wel benieuwd naar een foto (of filpmje ) dat zou het veel duidelijker maken.  :)

Het Taartenateljee

27

Freya schreef:

Mega Mindy puzzelen was een feestje. Mede dankzij de goeie uitleg van Lonestar ging dat eigenlijk als een tierelier.

Welke tips heb je gekregen van Lonestar waardoor je zo'n geweldig mooi puzzelplaatje hebt gemaakt?

28

WAUWIE!!!!

Deze is een dikke vette 10+ waard  :thumb:  :Y

Liefs, Lindsey

29

Wauw, die is strak!!

groeten Annemieke
Cake It

PRACHTIG, ik vind de kleuren ook helemaal super, dat is er zeker een toptaart!

31

Hé, ik had helemaal niet gezien dat deze taart weer naar boven was gehaald in de parade, wat leuk. Ik zit helemaal te blozen van alle complimenten.

De foto van de flexischraper had ik alweer uit mijnalbum gehaald, omdat ik er niet van uit ging dat er nog iemand naar zou kijken, moet ik die nog een keer opzoeken en terugplaatsen?
Filmpje van het schrapen heb ik niet (is maar goed ook, want door de afsmeerproblemen wilde het bekleden ook voor geen meter en ik heb dus wel even staan ^%&$#%#en :o  :D ). Ik heb wel een boek van Planet Cake waarin een foto staat van het gebruik van de schraper.
Ik weet eigenlijk niet of het is toegestaan om die te scannen en hier te laten zien.  :think: In elk geval moet je eigenlijk denken aan het gebruik zoals je dat met de gewone smoothers ook doet, waarbij je vooral bij randen en hoeken deze schrapers heel mooi tegen elkaar aan kunt wrijven en je strakke randen krijgt.
Mocht het gewenst zijn, dan zal ik bij een volgende taart proberen eraan te denken om een foto te maken. Laat maar weten. :)

De tips van Lonestar waren vooral gericht op mijn vragen aan haar over de volgorde van het puzzelen, omdat ik graag een 3D effect wilde. Dus eerst het gezicht uitsnijden, dan het masker erop (iets groter uitgerold zodat het over het gezicht past), neusje eronder wurmen. Dan het wit voor de ogen uitsnijden, daarin de rondjes voor de pupil wriemelen, rondje voor de witte glinstering erop en tot slot de wimpers en wenkbrauwen.