Onderwerp: Help, wat gaat er fout? (bobbeltaart)
Gisteravond mijn biscuit gebakken, en de botercreme gemaakt. Vandaag gevuld met aardbeienbotercreme en aardbeienjam en afgesmeerd met botercreme. Alles ging goed, totdat de marsepein er over heen ging. Het is een taart vol bobbeltjes en ik ben echt niet tevreden. Oke, het is pas mijn derde echte taart maar de andere twee waren veel en veel strakker. Ik wilde een Nijntje taart maken voor de verjaardag van mijn dochter volgende week (hij zou de vriezer in gaan). Omdat het mijn eerste zelfstandige puzzelplaatje was wilde ik geen risico nemen en vroeg beginnen, dat is nu maar goed ook want dit kan ik echt aan niemand voor zetten...sorry, ben erg perfectionistisch.
Kan ik het misschien nog oplossen of moet ik gewoon een nieuwe maken en deze verder bekleden met wat uitsekers en mijn collega's er morgen blij mee maken?
Het is marsepein wat ik zelf oranje gekleurd heb, het lijkt ook wel of je op deze kleur veel meer ziet klopt dat?
Kan iemand mij helpen en of tips geven? Heel erg graag, zit nu echt zwaar gefrustreerd achter de pc...Pfff....
Ik wilde er een foto van maken maar daar zie je de bobbels bijna niet op...jammer want in het echt is het echt niet mooi.
Groetjes,
Anika