Re: Een Hemelbed
Prachtig bed en prachtige bolletjes!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een Hemelbed
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig bed en prachtige bolletjes!
Wow....prachtig, dat hemelbed. Is alles nou eetbaar...of hoe heb je dat gemaakt? Ben wel nieuwsgierig 
Mijn hubbie heeft een constructie gemaakt van houten stokjes, die heb ik bekleed en over het bed heen gezet, piece of cake.
Wow, superleuk hemelbed! En die bolletjes zijn ook leuk joh! Heb je die voorste helemaal bekleed met de sugargun? Wat een werk al die rolletjes!
Het hemelbed vind ik zooo leuk. Leuke details!!
mooi, ik ben ook benieuwd of de constructie van het bed eetbaar is
mooi, ik ben ook benieuwd of de constructie van het bed eetbaar is
Volgens mijn zijn houten stokjes niet eetbaar
(zie mijn schrijven hierboven), maar de bekleding wel natuurlijk 
Gaaf gedaan!
GE-WEL-DIG dat hemelbed !! 
Vind zowel het hemelbed als de bolletjes prachtig!
Zijn super geworden.
wat een gaaf hemelbed zeg 
gaaf hoor Lin, jij maakt ook altijd heel mooie en aparte taarten zeg!! dat hemelbed, dat is gewoon een plaatje van een taart. enne... die zwart witte, tja helemaal goed he 
Geweldig dat bed erg mooi gemaakt en erg origineel. De zwart/wit taartjes ook supermooi en iemand anders vroeg het al eerder hoe heb je dat effect gekregen op dat ene taartje? Die rolletjes zeg maar? 
Supermooi!!
Geweldig dat bed erg mooi gemaakt en erg origineel. De zwart/wit taartjes ook supermooi en iemand anders vroeg het al eerder hoe heb je dat effect gekregen op dat ene taartje? Die rolletjes zeg maar?
Die rolletjes zijn gemaakt met de sugargun, krijg je wel lamme handen van hoor van het knijpen. Wilde ze eerst alle 3 zo doen, maar daar zag ik toch al snel vanaf.
super gaaf dat hemelbed zeg..
Wow, gaaf bed zeg!
Je mini taartjes zijn ook super!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Een Hemelbed