26

Re: Een Hemelbed

Prachtig bed en prachtige bolletjes!

To wish you were someone else, is to waste the person you are.

27

Wow....prachtig, dat hemelbed. Is alles nou eetbaar...of hoe heb je dat gemaakt? Ben wel nieuwsgierig ;)

28

Mijn hubbie heeft een constructie gemaakt van houten stokjes, die heb ik bekleed en over het bed heen gezet, piece of cake.

29

Wow, superleuk hemelbed! En die bolletjes zijn ook leuk joh! Heb je die voorste helemaal bekleed met de sugargun? Wat een werk al die rolletjes!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

30

Het hemelbed vind ik zooo leuk. Leuke details!!

31

mooi, ik ben ook benieuwd of de constructie van het bed eetbaar is

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

32

xhafal schreef:

mooi, ik ben ook benieuwd of de constructie van het bed eetbaar is

Volgens mijn zijn houten stokjes niet eetbaar  :nooo  (zie mijn schrijven hierboven), maar de bekleding wel natuurlijk  :Y

33

Gaaf gedaan!

34

GE-WEL-DIG dat hemelbed !! :Y

Voor meer handige How to's, Sjablonen, Tips en Adviezen voor taarten !! Wordt lid van
http://bakingdreamcakes.hyves.nl/

35

Wauw, prachtig bed!

36

Vind zowel het hemelbed als de bolletjes prachtig!

Zijn super geworden.

38

wat een gaaf hemelbed zeg  :D

een dag niet creatief is een dag niet geleefd... ;)

39

gaaf hoor Lin, jij maakt ook altijd heel mooie en aparte taarten zeg!! dat hemelbed, dat is gewoon een plaatje van een taart. enne... die zwart witte, tja helemaal goed he  :Y

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

40

Geweldig dat bed erg mooi gemaakt en erg origineel. De zwart/wit taartjes ook supermooi en iemand anders vroeg het al eerder hoe heb je dat effect gekregen op dat ene taartje? Die rolletjes zeg maar?  :thumb:

41

Supermooi!!

Taart!! Leuk om te maken maar nog leuker om op te eten!! :):)

42

kaatjekeutel schreef:

Geweldig dat bed erg mooi gemaakt en erg origineel. De zwart/wit taartjes ook supermooi en iemand anders vroeg het al eerder hoe heb je dat effect gekregen op dat ene taartje? Die rolletjes zeg maar?  :thumb:

Die rolletjes zijn gemaakt met de sugargun, krijg je wel lamme handen van hoor van het knijpen. Wilde ze eerst alle 3 zo doen, maar daar zag ik toch al snel vanaf.

43

super gaaf dat hemelbed zeg..

44

Wow, gaaf bed zeg!
Je mini taartjes zijn ook super!

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl