1

Onderwerp: Paas geintje

echte eieren gevuld met chocola
leuk geintje  :D

http://www.2stews.com/2009/03/chocolate … -kind.html

2

Re: Paas geintje

Die zijn leuk! Zeker het proberen waard :Y

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

ik heb al vaak eieren uitgeblazen, maar nooit bij stilgestaan dat je ze daarna ook weer kunt vullen!!

Groetjes, Dorothea.

4

Hmm leuk idee zeg. Geloof dat ik me dochter maar eens ga verassen met pasen :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Erg leuk!
Ik wil eens kijken of ik ook zoiets voor elkaar kan krijgen :Y

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

Hihihi, mijn schoonfamilie komt hier brunchen op 2e paasdag. Ik ga zéker één zo'n ei tussen de rest van de geverfde eieren leggen  :lol:

Niet meer uit Son, maar nu uit Arnhem :)

7

Wat een superleuk idee!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

echt leuk :)

trouwens bij de lidl hebben ze voor 99 cent eierverf... matte kleuren en glans kleuren zitten er 6 stuks in a 5 ml

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

9

super, maar....................is dat wel veilig? Ik lees wel dat ze uitgespoeld worden, maar zou dat voldoende zijn? het gaat hier om rauwe eieren.

heeft iemand hier een idee over?

Leuk!!
Vraag mij ook af of de chocola nog veilig te eten is? Ik heb nu 2 uitgeblazen eitjes in een verfbadje liggen, maar de verf komt nu natuurlijk ook in het ei door de gaatjes van het uitblazen...

11

Wellicht eerst de uitgeblazen eieren uitkoken, geen idee of dat mogelijk is hoor?

Your cake-wish is my challenge!

12

Ik vind het een superleuk idee en wil het ook wel proberen!
Wat betreft die salmonella: ik heb even gegoogled, maar kon daar niks vinden, dus ik moet het nog even navragen bij mensen die er verstand van hebben, maar volgens mij heeft salmonella, zoals elke bacterie, vocht nodig om te overleven :think: Dan zou dus het uitspoelen + een aantal dagen laten drogen genoeg moeten zijn om het gevaar te vermijden :)

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

13

Adrienne schreef:

Ik vind het een superleuk idee en wil het ook wel proberen!
Wat betreft die salmonella: ik heb even gegoogled, maar kon daar niks vinden, dus ik moet het nog even navragen bij mensen die er verstand van hebben, maar volgens mij heeft salmonella, zoals elke bacterie, vocht nodig om te overleven :think: Dan zou dus het uitspoelen + een aantal dagen laten drogen genoeg moeten zijn om het gevaar te vermijden :)

Bedankt. Volgens mij is evt. aanwezige salmonella in eigeel. Maar je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn.

14

Ik vind dit ook een super idee. Maar of het me gaat lukken???????

Dit is wel een heel delicaat karweitje.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

15

Jaaa, voor bij het paasontbijt en zij maar tikken op die schaal, haha!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek