26

Re: Dat is toch eigenlijk niet de bedoeling....

mooie taart, ik ken je gevoel... mijn eigen dooptaart zakte ook scheef ...

Lekker feestelijk rond.....

27

Ik vind het een prachtige stapel!
Kan me voorstellen dat je baalde maar het valt echt reuze mee.
De beste oplossing is wat mij betreft de plastic dowels, met een paar dowels staat het al stevig.

28

heel mooie taart met die kleurcombinatie

Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen

29

Mooie stapel hoor! Leuke kleurcombi ook...
Ik heb afgelopen weekend in mijn stapeltaarten chocosticks gebruikt. Ging ook prima... Weet niet wat het doet als je zo hoog gaat stapelen, maar bij 2 lagen geen problemen! haha

in mijn dromen maak ik de mooiste taarten...
Ook voor printjes op icing en frosty!

30

Mooie taart hoor!

31

ik vind hem prachtig!

Liefs, Zanoni

32

ThijsYmke schreef:

Mooie stapel hoor! Leuke kleurcombi ook...
Ik heb afgelopen weekend in mijn stapeltaarten chocosticks gebruikt. Ging ook prima... Weet niet wat het doet als je zo hoog gaat stapelen, maar bij 2 lagen geen problemen! haha

Bij 2 lagen is het zeker geen probleem en bij 3 eigenlijk ook nog niet... Tenminste ligt eraan hoe groot de maten zijn van de 3... maar eigenlijk doe ik tot 2 hoog met chocosticks en hogere taarten met houtenstokjes! Alleen volgende keer wat meer in 1 laag hahaha

Zien jullie? Ik kan er al om lachen

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

33

Ik las je verhaal zonder de foto's nog te zien en dacht: nou, dat zal wat wezen dan...  :think:
Maar dat viel reuze mee! Ik zie wel dat ie wat scheef is, maar als je er niet op let, valt het ook bijna niet op. Als je er niks bij gezet had, had ik er ws overheen gekeken :)

En ik vind het dus verder echt een mooi taartje! Die strik vind ik helemaal super, met die zilveren balletjes erin. Ga ik onthouden!  :Y

34

Mooie taart en hij klinkt lekker! Op die schuine foto zie je er helemaal niks van joh! Stapelen blijkt toch een kunst he? Misschien moet ik toch ook maar eens investeren in separator plates en hidden pillars...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

35

Annemiek schreef:

Mooie taart en hij klinkt lekker! Op die schuine foto zie je er helemaal niks van joh! Stapelen blijkt toch een kunst he? Misschien moet ik toch ook maar eens investeren in separator plates en hidden pillars...

wat zijn separator plates en hidden pillars  :o  :/

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

Mariska1984 schreef:
Sweet Carolyn schreef:

Het is inderdaad jammer dat die een beetje is gaan zakken. Maar het is een hele mooie taart geworden, leuke kleuren keuze, en mooie hoge kapsels :thumb:  daar hou ik wel van. Gelukkig heeft de taart zich verder goed gehouden.
Ik gebruik zelf maiskolf prikkers die zijn van hout, en daar gaat het ook prima mee.

Waar koop je die maiskolf prikkers? En moet je die zagen of kun je die knippen?

Heb je trouwens gezien welke taart ik een beetje van je nageaapt heb? :D

Ik heb wel even gedacht iets te herkennen :think: ,maar het is helemaal jouw taart hoor :Y .

De stokjes kan je kopen bij de Sligro, ik knip ze met een snoeischaar op maat. Voor mij geen andere stokjes als deze.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

37

oh met een snoeischaat dat lijkt me geweldig  :thumb:  mijn vriend had nu houten stokjes gekocht die ik moest afzagen... wel heel lief want hij had er een klein zaagje bij gekocht haha maar het werkt toch niet zo handig voor mij haha!

Hoeveel stokjes had jij in de onderste taart gedaan? (30 cm/25 cm/20cm/15cm)

Groetjes Maris

38

nou niet zo negatief....ze zien er stuk voor stuk geweldig uit!!! :Y  Mooi strak en ook leuke kleurencombi en dat scheef zakken valt reuze mee hoor.

39

nou niet zo negatief....ze zien er stuk voor stuk geweldig uit!!! :Y  Mooi strak en ook leuke kleurencombi en dat scheef zakken valt reuze mee hoor.

40

MUTS!!!
Hihi, ik noem je wel vaak zo hé?  :think:
Maar echt hij is toch heel mooi geworden. :Y

41

wendy schreef:

MUTS!!!
Hihi, ik noem je wel vaak zo hé?  :think:
Maar echt hij is toch heel mooi geworden. :Y

Ja op die schuine foto is die wel mooi ja want daar zie je niet hoe schuin de taart was hahahaha maar ja ik weet het ik ben ook een pietlut en niet snel tevreden :s  Pas als ik net zulke mooie taarten kan maken als jij dat doet ben ik misschien een keer tevreden :D  :Y 

Maar ja het was ook me eerste 4 laags stapeltaart en dat valt toch echt niet mee!... 3 laags vond ik een stuk makkelijker  :D

Groetjes Maris

42

Toren van 'Pizza'  :lol:  Nee joh hij is mooi, dat scheve valt zo in ieder geval niet erg op :)

Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment!