Onderwerp: Dat is toch eigenlijk niet de bedoeling....
chago worden van een taart! PFfff wat een nachtmerrie project was dit! Een echte BAALTAART
Ik dacht om weer is te gaan bkleden met fondant! Dacht dan wordt me taart lekker strak... Maar ik heb pas 2x met fondant bekleed maar goed dat was in ieder geval goedgekomen! Ze waren superdepuper strak totdat ik ze op elkaar ging stapelen!!!
In iedere taart 5 stokjes en in de bovenste 3... Nou ze stonden recht dacht ik. Dan morgen maar verder met decoreren.
De andere ochtend dus helemaal uitgedijd (hoe schrijf je dat??) en schots en scheef! Het lijkt bijna een topsy turvy. Maar goed er is niks meer aan te doen het zal wel goed komen..... Toen ik klaar was met decoreeren was ik nog steeds niet tevreden het leek wel of hij steeds schuiner werd...
Ohhh en dan kan ik er wel met mijn vuiste in gaan slaan zo kwaad en chago word ik daar dan om. Maar ja dan heeft me oud collegaatje geen taart voor haar 18e verjaardag
Dus heb hem net maar weggebracht en op hoop van zegen... Nou ze vond hem prachtig! Gelukkig maar. Alleen ik wil zo graag trots zijn op me eigen taart en dat was ik vandaag dus absoluut niet!
Nou hier komtie dan. Baal ook nog dat ik me goeie camera nog steeds niet heb! Dus de kleuren lijken niet... het was turkoise met fuchsia van americolor.
Foto 1: hier is goed te zien dat het net de tore van pizza is:
Foto 2: hier is de foto op zo'n manier genomen dat je het niet ziet of tenminste bijna niet. Jullie zien het nog wel maar een leek niet
(hoop ik tenminste)
willen jullie de vulling nog weten:
1: bosvruchtentoetje mona met 4-vruchten jam
2: lemonkwarktaarttoejte mona met lemoncurd
3: choco mouse met kersenvlaaivulling
4. Swiss Meringue met aardbeienjam
en alles afgesmeerd met Swiss Meringue.
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl