1

Onderwerp: Een algemeen topic voor...

Ik zat me te bedenken of het niet makkelijker is om een algemeen topic te hebben voor bijvoorbeeld het feliciteren van iemand voor haar/zijn verjaardag?

Haast elke dag komen er wel verjaardag topics voorbij en dat is natuurlijk superleuk maar wordt lang niet allemaal gelezen (omdat het er zo veel zijn)

Hetzelfde voor Cakecentral berichtjes bijvoorbeeld, hoewel die alweer wat lastiger is want dat is niet elke dag.

Mja.. Einde hersenspinsel :P

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

2

Re: Een algemeen topic voor...

maar de jarigen worden toch al samen gevat in 1 topic per dag? ik vind het juist leuk, als iemand speciaal voor zijn verjaardag gefeliciteerd wordt. In een algemeen topic zie je dat dan toch niet meer?

Groetjes, Dorothea.

3

Re: Een algemeen topic voor...

Tuurlijk wel..

We kunnen iedereen die jarig is dan toch ook gewoon feliciteren?

Iedereen kan persoon A feliciteren! en de volgende dag als persoon B jarig is feliciteren we die met zn allen in hetzelfde topic.

Bovendien hoeft niet één persoon aan het openen van een nieuw topic te denken maar kunnen we met z'n allen het algemene topic in de gaten houden.

Ik snap niet zo goed wat de meerwaarde van een apart topic is voor iedere jarige.

Maar dat ben ik hoor, waarschijnlijk zijn de meningen hierover nogal verdeeld :)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess