Re: tiara fondant?
ohhh die is ook heel mooi!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tiara fondant?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ohhh die is ook heel mooi!!
Iris, die is mooi geworden! En fijn dat ie op tijd stevig genoeg was..........Wat vond je buurmeisje ervan?
Ik heb hem nog niet kunnen geven aan mijn buurmeisje. Ze zijn al vanaf niet thuis. Ik heb een briefje achtergelaten, dus als het goed is komen ze hem strakjes halen...
Hij is goed gelukt zeg!
Hebje hem snel kunnen drogen dus op de verwarming ofzo?
Ik had hem gemaakt op een glazen pot en die pot heb ik overdwars op de verwarming gelegd. Zo kon de pot niet omrollen en hoefde de tiara niet staand te drogen. Ideaal!
Wat is die mooi gewprden zeg
Ik geloof dat ik het ook maar ga proberen
Voor mij gaat stap 2 worden: Hoe maak ik zo'n mooi 3D kussentje voor onder de tiara
Iemand nog how'to's in de aanbieding??
Voor mij gaat stap 2 worden: Hoe maak ik zo'n mooi 3D kussentje voor onder de tiara
Iemand nog how'to's in de aanbieding??
Lang leve Cake Central: http://cakecentral.com/articles/121/how … e#more-121
Ik heb ook ff meegekeken, maar ik snap niet hoe je de onderkant van het kussen bekleed krijgt of ben ik nou blont?
http://www.youtube.com/watch?v=EntQd2GNtA4
Hier nog 1, vind het uiteindelijke resultaat niet zo mooi, maar wel duidelijk hoe je het kunt maken.
Nou de tiara is af en ligt te drogen. Hopelijk krijg ik hem er heel vanaf
Bedankt voor de kussen how to voor 15 maart (dochter van mijn vriendin jarig) 'moet' ik die maar gaan maken dan!
Ik heb ook ff meegekeken, maar ik snap niet hoe je de onderkant van het kussen bekleed krijgt of ben ik nou blont?
van boven op naar de zijkant je fondant smootheren, en dan het hoekie omvouwen zover mogelijk naar het gedeelte wat op het taart kartonnetje rust, je hoeft hem aan de onderkant natuurlijk niet geheel te bekleden. alleen wat in "zicht" is zeg maar..
Ik wil een kleintje maken en ga eens kijken of ik met een hotel cake weg kom.. al ben ik bang dat die net te smal zijn ,.. anders cake bakken en niet vullen.. dan kan hij makkelijk een jaar in de kast staan..
vanavond ga ik even het youtube filmpje bekijken
kaatjekeutel schreef:Ik heb ook ff meegekeken, maar ik snap niet hoe je de onderkant van het kussen bekleed krijgt of ben ik nou blont?
van boven op naar de zijkant je fondant smootheren, en dan het hoekie omvouwen zover mogelijk naar het gedeelte wat op het taart kartonnetje rust, je hoeft hem aan de onderkant natuurlijk niet geheel te bekleden. alleen wat in "zicht" is zeg maar..
Ik wil een kleintje maken en ga eens kijken of ik met een hotel cake weg kom.. al ben ik bang dat die net te smal zijn ,.. anders cake bakken en niet vullen.. dan kan hij makkelijk een jaar in de kast staan..
vanavond ga ik even het youtube filmpje bekijken
heb ook het filmpje op youtube gekeken die hier als tweede link geplaatst is en zij bekleed hem in 2en dus onder en boven, je moet het maar zien. Zoals jij zegt kan ook wel denk ik, minder werk
wat een super leuke en mooie tiara's.. staat ook ergens op t lijstje om m eens te maken
leuke how to vd kussen..
Wowie, ben ik een dagje weggeweest, hebben jullie allemaal een tiara gemaakt! Wat mooi zeg! Handig dat het kussentje how to er nu ook bij staat, die horen natuurlijk bij elkaar!
Ik ga me er binnenkort ook aan wagen!
http://www.youtube.com/watch?v=EntQd2GNtA4
Hier nog 1, vind het uiteindelijke resultaat niet zo mooi, maar wel duidelijk hoe je het kunt maken.
tis inderdaad kwalitatief geen mooie taart maar wel duidelijk
Ik vermoed dat 2 kanten bekleden wel mooier is..
En aangezien ik voor m'n tandarts een taartje mee moet nemen donderdag is het wel een idee om dit eens te gaan proberen (elke keer als ik een afspraak vergeet is de afspraak dat ik een taart bak , soms probeert ie het voor de gein.. dan belt ie "heeee Belinda je zou toch komen vandaag" de grapjurk.. alleen dit keer was ik hem echt vergeten
)
Hmmm heb ook nog een schoentjes mal.. ook een leuke combi
whahahaha
is dit niks voor je bommel? van cc
Heel mooi Iris!
Heb jij ook zo'n sugargun gebruikt? Ik heb die nl niet, en zou ook graag zo'n mooie tiara willen maken.
Welk merk fondant gebruiken jullie hiervoor?
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » tiara fondant?