1

Onderwerp: Lief schaapje

http://lh3.ggpht.com/_dotvcgJYPPg/S5qdGnRy9GI/AAAAAAAAG7E/pvlhJ6DfIlY/s512/fototaart%20057.jpg

Head over heels in ♥ with cake ...
Bruidstaart Groningen

2

Re: Lief schaapje

wat blijft het toch ook een schatje! Lief gedaan  :thumb:

Joyce
Beter 1 taart in de mond dan 10 op de grond :) ! https://www.facebook.com/lekkersvansjois

3

Geweldig!

4

Alweer zo'n schattig schaapje! Ik ben niet de enige die last heeft van paaskriebels!

Ik vind dat bloempje op z'n koppie echt zo snoezig, maakt het helemaal af!

*D

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

5

Wat een dotje!

Jacqueline

wat een snoeppie

7

Erg leuk. Heb je iets van een how-to hiervoor gebruikt? Ik heb even gezocht maar vind alleen maar andere schaapjes en ik vind deze juist zo schattig.

8

Hermel schreef:

Erg leuk. Heb je iets van een how-to hiervoor gebruikt? Ik heb even gezocht maar vind alleen maar andere schaapjes en ik vind deze juist zo schattig.

Geen how-to gebruikt. Gewoon een beetje proberen. 'tis net kleien als vroeger hihi. Dit was mn 2e poging tot boetseren, heb eerder een kikkertje gemaakt. t ziet er dus misschien ingewikkelder uit dan dat het in werkelijkheid is. Gewoon doen en proberen dus  :D

Bruidstaart Groningen

9

dat is zeker een schattig schaapje

10

wat een schatje!

Liefs, Zanoni

echt een schatje

Groetjes Miranda

12

Deze is ook lief met zijn bloemetje :thumb:

Alweer zo'n schatje :) 

Maar wat wil je ook met al die lammetjes die iedereen nu in de weilanden ziet rondspringen  :D

Niet meer uit Son, maar nu uit Arnhem :)

14

Deze is echt supersnoezig :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

15

Almie schreef:
Hermel schreef:

Geen how-to gebruikt. Gewoon een beetje proberen. 'tis net kleien als vroeger hihi. Dit was mn 2e poging tot boetseren, heb eerder een kikkertje gemaakt. t ziet er dus misschien ingewikkelder uit dan dat het in werkelijkheid is. Gewoon doen en proberen dus  :D

Ik was en ben waardeloos in kleien  :s

16

Idd een lief schaapje en mooie foto!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

17

Ooow Alma.....wat een scheetje heb je er weer van gemaakt. Dat bloemetje op zijn koppie maakt het echt té lief!!

Nu mag je zeker aan de geboorte-taart voor je dinnetje??

Volg je hart...want dat klopt!

18

mniek schreef:

Ooow Alma.....wat een scheetje heb je er weer van gemaakt. Dat bloemetje op zijn koppie maakt het echt té lief!!

Ik heb een pre-geboortetaartje vorige week gemaakt voor mn vriendinnetje :D Nu bakt grote zus een taart. Zo leuk! Nu ben ik ook een beetje tante Alma haha

Bruidstaart Groningen

19

inderdaad een lieverd :thumb:

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

20 Laatst bewerkt door mniek (17-03-2010 16:31)

Almie schreef:
mniek schreef:

Ik heb een pre-geboortetaartje vorige week gemaakt voor mn vriendinnetje :D Nu bakt grote zus een taart. Zo leuk! Nu ben ik ook een beetje tante Alma haha

:lol: SUIKERtante Alma dan hè.....je moet dat ventje wel verwennen tot en met......
Het is ook wel een dotje hoor. Heb een foto op hyves gezien van hem.

Volg je hart...want dat klopt!

21

Scheetig schaapje!

22

wat een liefje