Onderwerp: Lief schaapje

Bruidstaart Groningen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lief schaapje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
wat blijft het toch ook een schatje! Lief gedaan 
Alweer zo'n schattig schaapje! Ik ben niet de enige die last heeft van paaskriebels!
Ik vind dat bloempje op z'n koppie echt zo snoezig, maakt het helemaal af!

wat een snoeppie
Erg leuk. Heb je iets van een how-to hiervoor gebruikt? Ik heb even gezocht maar vind alleen maar andere schaapjes en ik vind deze juist zo schattig.
Erg leuk. Heb je iets van een how-to hiervoor gebruikt? Ik heb even gezocht maar vind alleen maar andere schaapjes en ik vind deze juist zo schattig.
Geen how-to gebruikt. Gewoon een beetje proberen. 'tis net kleien als vroeger hihi. Dit was mn 2e poging tot boetseren, heb eerder een kikkertje gemaakt. t ziet er dus misschien ingewikkelder uit dan dat het in werkelijkheid is. Gewoon doen en proberen dus 
Deze is ook lief met zijn bloemetje 
Alweer zo'n schatje
Maar wat wil je ook met al die lammetjes die iedereen nu in de weilanden ziet rondspringen 
Deze is echt supersnoezig 
Hermel schreef:Erg leuk. Heb je iets van een how-to hiervoor gebruikt? Ik heb even gezocht maar vind alleen maar andere schaapjes en ik vind deze juist zo schattig.
Geen how-to gebruikt. Gewoon een beetje proberen. 'tis net kleien als vroeger hihi. Dit was mn 2e poging tot boetseren, heb eerder een kikkertje gemaakt. t ziet er dus misschien ingewikkelder uit dan dat het in werkelijkheid is. Gewoon doen en proberen dus
Ik was en ben waardeloos in kleien 
Idd een lief schaapje en mooie foto!
Ooow Alma.....wat een scheetje heb je er weer van gemaakt. Dat bloemetje op zijn koppie maakt het echt té lief!!
Nu mag je zeker aan de geboorte-taart voor je dinnetje??
Ooow Alma.....wat een scheetje heb je er weer van gemaakt. Dat bloemetje op zijn koppie maakt het echt té lief!!
Ik heb een pre-geboortetaartje vorige week gemaakt voor mn vriendinnetje
Nu bakt grote zus een taart. Zo leuk! Nu ben ik ook een beetje tante Alma haha
inderdaad een lieverd 
mniek schreef:Ooow Alma.....wat een scheetje heb je er weer van gemaakt. Dat bloemetje op zijn koppie maakt het echt té lief!!
Ik heb een pre-geboortetaartje vorige week gemaakt voor mn vriendinnetje
Nu bakt grote zus een taart. Zo leuk! Nu ben ik ook een beetje tante Alma haha
SUIKERtante Alma dan hè.....je moet dat ventje wel verwennen tot en met......
Het is ook wel een dotje hoor. Heb een foto op hyves gezien van hem.
wat een liefje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lief schaapje