Onderwerp: taart afsmeren met crisco?
Hoi
ik heb een vraag. doet iemand wel eens een taart afsmeren met crisco? ik heb namelijk te weinig botercreme en wilde weten of dat dit kon, dan hoef ik nu niet bij te maken.
groetjes ineke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » taart afsmeren met crisco?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi
ik heb een vraag. doet iemand wel eens een taart afsmeren met crisco? ik heb namelijk te weinig botercreme en wilde weten of dat dit kon, dan hoef ik nu niet bij te maken.
groetjes ineke
ik heb er nog nooit van gehoord en lijkt me ook niet echt lekker. Weet echter niet of het wel of niet kan, maar het zou dus niet mijn eerste keus zijn
Het lijkt mij echt niet lekker een hapje crisco
je kan wel bc maken van crisco (is wel smaakverschil). Maar afsmeren met puur crisco zou ik niet doen. Heb je al eens geproefd?
Brrrrr, moet er niet aan denken... Een hapje crisco....
Dan kan je beter een beetje abrikozenjam zeven, of misschien een heel dun laagje lemoncurd. Maar crisco, nee, dat zou ik niet proberen.
oke thanks. ik heb het ook niet echt gedaan.
Bleh! Nee, niet doen! Smaakt gewoon naar een hap vet!
zou ik ook niet doen. Chocopasta (liefst wit) kun je ook gebruiken.
wordt heel vaak gedaan hoor alleen in nederland zijn we dat niet gewend, zoials je hierboven ziet. http://www.cooks.com/rec/view/0,1830,15 … 99,00.html
zoek maar eens op google op: buttercream crisco en je ziet een heeeeeeeleboel recepten.
wel wordt er vaak met een high ratio dinges gewerkt. waar dus meer transvetten inzitten, dat werkt beter ofzo, maar is dus nog veel vetter
Volgens mijn broer kun je als je te kort komt het beste een beetje puur roomboter smeren.
Ps hij is praktijk leraar op een ROC (consumptieve beroepen)
Op de antillen en Suriname wordt alles afgesmeerd met crisco en suiker (dus inderdaad een soort bbc maken). Het blijft wel erg mooi wit
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » taart afsmeren met crisco?