1

Onderwerp: taart afsmeren met crisco?

Hoi

ik heb een vraag. doet iemand wel eens een taart afsmeren met crisco? ik heb namelijk te weinig botercreme en wilde weten of dat dit kon, dan hoef ik nu niet bij te maken. :)

groetjes ineke

2

Re: taart afsmeren met crisco?

ik heb er nog nooit van gehoord en lijkt me ook niet echt lekker. Weet echter niet of het wel of niet kan, maar het zou dus niet mijn eerste keus zijn  :nooo

Veel liefs Rafaëla

Het lijkt mij echt niet lekker een hapje crisco  :nooo

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

4

je kan wel bc maken van crisco (is wel smaakverschil). Maar afsmeren met puur crisco zou ik niet doen. Heb je al eens geproefd?

5

Brrrrr, moet er niet aan denken... :nooo  Een hapje crisco....  :s

"Begin de dag met een dansje..."

6

Dan kan je beter een beetje abrikozenjam zeven, of misschien een heel dun laagje lemoncurd. Maar crisco, nee, dat zou ik niet proberen.

7

oke thanks. ik heb het ook niet echt gedaan.

8

Bleh! Nee, niet doen! Smaakt gewoon naar een hap vet!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

zou ik ook niet doen. Chocopasta (liefst wit) kun je ook gebruiken.

Wanneer je iemand ontmoet zonder glimlach,
schenk hem dan die van jou

10

wordt heel vaak gedaan hoor  :Y  alleen in nederland zijn we dat niet gewend, zoials je hierboven ziet. http://www.cooks.com/rec/view/0,1830,15 … 99,00.html

zoek maar eens op google op: buttercream crisco en je ziet een heeeeeeeleboel recepten.
wel wordt er vaak met een high ratio dinges gewerkt. waar dus meer transvetten inzitten, dat werkt beter ofzo, maar is dus nog veel vetter

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

11

Volgens mijn broer kun je als je te kort komt het beste een beetje puur roomboter smeren.
Ps hij is praktijk leraar op een ROC (consumptieve beroepen)

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

12

Op de antillen en Suriname wordt alles afgesmeerd met crisco en suiker (dus inderdaad een soort bbc maken). Het blijft wel erg mooi wit  :Y

groeten Annemieke
Cake It