1

Onderwerp: e-mails van één afzender

Ik weet niet of dit al gemeld is, maar anders moet je dit bericht maar verwijderen  :lol:  :lol:  :lol:
(snorry ;))

Even serieus: Als ik een e-mail krijg van iemand van het forum, dan staat daar als afzender het e-mail adres van Marianne en  'de leukste forum mailer'
Als ik terugstuur krijg je wel gewoon het e-mail adres van de echte afzender. Maar voorheen kreeg je in je mailbox ook al een naam erbij te zien, en dat vond ik wel erg handig.

Ik vroeg me af of dat al bekend was, of daar iets aan kan gebeuren, of dat hier bewust voor is gekozen misschien? :D

Jeetje, wat een vragen kan een gek stellen... ;)

Mijn website: Presentaart

2

Re: e-mails van één afzender

Ik krijg er wel gewoon de forum naam erbij.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Nee, dat is niet bewust gedaan; it's a feature, not a bug... (of was het nou andersom :think:) De forum-mailer heeft mijn mail-adres, omdat daar ook algemene mails naar- en van komen.

Het schijnt ook van je email-programma af te hangen, want het gebeurt zelfs wel eens dat ik het antwoord krijg ipv degene die gemaild heeft via de forum-mailer.

Geen idee of en zo ja hoe het op te lossen is, ik zet het op de lijst (maar daar staan wat andere prio's op, zoals de laatste 50 en de toon eigen berichten in topic-view, dus verwacht geen snel resultaat :+)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

jolanda71 schreef:

Ik krijg er wel gewoon de forum naam erbij.

Ook in de titel??? Ik dus niet.

Oké Marianne, bedankt voor je antwoord. Het is ook niet dat ik het verschrikkelijk erg vind (en anders had ik gewoon pech), maar het viel me wel op ;)
Ik wacht rustig af...

Mijn website: Presentaart