Onderwerp: Tekst onder een spoiler plaatsen??
Heeft iemand enig idee hoe ik een tekst onder een spoiler kan plaatsen. Ik heb het al geprobeerd met [spoiler][/spoiler], maar dit werkt niet.
Iemand een idee??
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Tekst onder een spoiler plaatsen??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heeft iemand enig idee hoe ik een tekst onder een spoiler kan plaatsen. Ik heb het al geprobeerd met [spoiler][/spoiler], maar dit werkt niet.
Iemand een idee??
Waarom zou je een spoiler plaatsen hier? Of juist niet? We hebben geen spoiler code, vandaar dat dat niet werkt. (rechtsboven je berichtveld kun je bij BBCode lezen welke je hier kunt gebruiken)
Ik wilde in V&A een spoiler plaatsen, nadat ik van iemand iets opgestuurd had gekregen wat niet helemaal ontvangen werd zoals ik het verwacht had.... Dat soort dingen zou ik dan dus onder een spoiler willen plaatsen. (Omdat ik het wel gezegd wil hebben, maar ik er geen groot drama van wil maken....)
We hebben liever dat je dat via de mail met de persoon in kwestie regelt dan dat je het op het forum zet. Als je het wel op het forum zet, dan weer zonder naam etc, dus heeft het vrij weinig zin om het te posten....
Op een forum met zoveel gebruikers en dan grotendeels vrouw, wordt het vanzelf een groot drama....
Ik heb het uiteindelijk dus wel op het forum geplaatst..... moet ik het verwijderen???
Ik snap niet waarom je het niet via de mail bespreekt met de persoon in kwestie
Tja, achteraf... [spoiler](ik had op dat moment even geen zin om m'n email te openen)[/spoiler]
Tja, achteraf... [spoiler](ik had op dat moment even geen zin om m'n email te openen)[/spoiler]
Je kunt toch gewoon het email-linkje gebruiken??
Voor de volgende keer dan maar ...
Op een forum met zoveel gebruikers en dan grotendeels vrouw, wordt het vanzelf een groot drama....
Aan de voorgaande reacties te merken.... is dat dus idd het geval
Pooh schreef:Op een forum met zoveel gebruikers en dan grotendeels vrouw, wordt het vanzelf een groot drama....
Dat vind ik nogal een aantijging. Bovenstaande dames proberen jou uit te leggen hoe we hier op het forum met elkaar omgaan.
Ingeping schreef:Pooh schreef:Op een forum met zoveel gebruikers en dan grotendeels vrouw, wordt het vanzelf een groot drama....
Dat vind ik nogal een aantijging. Bovenstaande dames proberen jou uit te leggen hoe we hier op het forum met elkaar omgaan.
Dat was inmiddels duidelijk... Ik heb mijn lesje, in een aantal opzichten, voor de volgende keer geleerd.
[spoiler]en nee, het was niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen o.i.d. , ik ben meestal alleen recht voor z'n raap (en ik moet nog even eraan wennen hoe dit forum werkt met o.a. het verzenden van berichten...) en daar kan die spoiler dus nog wel eens handig voor zijn.... [/spoiler]
Laat ik me er ook nog even tegenaan bemoeien
Als dàt het gebruik van [spoiler] zou (gaan) worden, is het direct een reden om echt niet in te bouwen. Ik ken de tag wel, maar dan wordt-ie gebruikt zoals-ie bedoeld is, en dat is echt heel wat anders dan hierboven of in betreffend topic.
Ik ben intussen natuurlijk wel knetternieuwsgierig wat dan wel een spoiler is en waarvoor die gebruikt hoort te worden
Een spoiler is een "blokje" waaronder tekst staat, maar wat dus niet direct zichtbaar is als je het bericht leest. Je moet op een "knopje" drukken om de tekst zichtbaar te krijgen.... wordt veelal gebruikt om informatie over bv een film of boek onder te plaatsen. Als je de betreffende info niet wilt weten, dan hoef je het dus niet perse te lezen
Ah, op die fiets...
Dat had dan dus in dit geval niks toegevoegd
Ik ken de term spoiler van hide-and-seek-spelletjes-fora (nog een verslavind ).... Dan schrijft iemand bv de volgende stap of locatie, maar voor degenen die alleen mee willen kleppen en niet gelijk alle antwoorden willen weten, zet je dat stukje tekst als een spoiler neer - dus als een gekleurd blokje met daarop de tekst 'spoiler' en pas als je daarop klikt zie je de betreffende tekst.
Pfieuw, wat een ingewikkelde uitleg van mezelf... wilde eigenlijk alleen maar zeggen dat ik een spoileroptie op ons forum volkomen overbodig vind!
Ik denk dat je dan niet de spoiler, maar de strike bedoelt. Daarmee zijn dingen doorgestreept, maar wel leesbaar. Je gebruikt het om dingen te zeggen die je niet "hardop" wil zeggen. Ik kon overigens wel grinniken om de posts van Ingeping. [strike]Maar volgens mij moeten sommige mensen nog een gevoel voor humor laten groeien.[/strike]
Nee, strike is weer heel wat anders
Die bouw ik nog wel weer in.
Nee, strike is weer heel wat anders
Die bouw ik nog wel weer in.
Goh en ik denken dat strike met bowlen te maken had.
Ja en dat een spoiler achter op een auto zat
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Tekst onder een spoiler plaatsen??