Onderwerp: Lemon cupcakes
Vandaag heb ik voor het eerst cupcakes "UK style" gemaakt. Afgelopen weekend in The Hummingbird Bakery geweest, wat een geweldige store is dat! Hieronder mijn creaties van vandaag, en ze smaken heerlijk!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lemon cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vandaag heb ik voor het eerst cupcakes "UK style" gemaakt. Afgelopen weekend in The Hummingbird Bakery geweest, wat een geweldige store is dat! Hieronder mijn creaties van vandaag, en ze smaken heerlijk!

die zien er leuk mooi en lekker uit 
Wat ziet het er feestelijk uit zo bij elkaar. Ze lijken me ook erg lekker... 
Die zien er echt heel lekker uit! Hmm, wat voor topping is het precies?
Die zien er echt heel lekker uit! Hmm, wat voor topping is het precies?
Dankjewel!
Het is suikerbakkerspoeder met boter en melk met citroenrasp en een klein beetje citroensap.
Zien er mooi uit! Heb je ze gemaakt aan de hand van hun boek? Heb dat boek vorige week aangeschaft, oef wat staan daar heerlijke dingen in! 
Mooi hoor. En het bakpapiertje is ook zo mooi gebleven.
Ziet er heerlijk uit.
Heerlijk zien die cc's eruit zeg!! 
Dat ziet er goed uit! 
yummie 
Zien er mooi uit! Heb je ze gemaakt aan de hand van hun boek? Heb dat boek vorige week aangeschaft, oef wat staan daar heerlijke dingen in!
De topping is inderdaad naar hun basisrecept gemaakt, maar dan met toevoeging van rasp en sap. De cupcakes zijn gewoon van de funcakemix voor cupcakes en dan heb ik er wat citroenrasp doorheen gedaan.
Ik heb het boek toch ook maar besteld op bol.com vanmiddag :-)
Mijn vriendin moest steeds allerlei recepten overtypen en doormailen.... :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Lemon cupcakes