Bammetjebam schreef:Jee, wat leuk! Wat is dat blauwe spul, en waar heb je de oogjes van gemaakt??? Oftwel: graag even een uitgebreide werkbeschrijving!! 
Ow, ik heb ze ook maar van internet geplukt...
Maar: cupcakes met een mooie bolling bakken, (in stevig papiertje is het handigst om later goed vast te kunnen pakken, heb ik ontdekt
) Als de cc's over het papiertje hangen even bijsniijden.
Blauwe bcr maken en de cc's ermee afsmeren. Gedroogde kokos blauw kleuren met kleurstof (als je gel gebruikt een beetje aanmaken met water, anders mengt het niet goed met de kokos). Cc's dopen in de kokos tot alles bedekt is. Flinke snee maken om de koekjes in te stoppen. Voor de ogen heb ik zwrt/wit snoepjes gebruikt en er met eetbare stift een pupil op getekend. Eigenlijk vind ik zijn ogen iets te klein, dus als je grotere snoepjes kunt vinden zou dat beter zijn... Of natuurlijk zelf maken met chocola, icing of fondant, maar daar had ik gisteravond geen zin meer in: 60 oogjes maken... 
Hmmmmm en daarna alle blauwe bcr van je kleren, handen en keukendeurtjes verwijderen om daarna met de stofzuiger alle blauwe kokos op te zuigen.... 
Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op
www.lilotaart.nl !