1

Onderwerp: Ik wil koekiiiieeeeeees!

Voor een kindje bij ons op school om uit te delen in groep 3 (ik ben benieuwd wat een blauwe mondjes en kokos-kruimels-rommel dat gaat geven in de klas.... mijn keuken is net weer een beetje schoon!)

Cookie monster cc's:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y4CZ8SST.jpg

En met zijn allen in een doos:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-7QJETHKX.jpg

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

2

Re: Ik wil koekiiiieeeeeees!

Oh wat zijn die leuk zeg wat een idee

groetjes Hanneke

3

superleuk zeg!

4

Ontzettend leuk!! Ik sla hem even op als jet goed vind...

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

5

Ze zijn geweldig!! Superleuk idee! :thumb:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

6

Jee, wat leuk! Wat is dat blauwe spul, en waar heb je de oogjes van gemaakt??? Oftwel: graag even een uitgebreide werkbeschrijving!!  ;)

7

heel gaaf. erg leuk bedacht.

8

Wat zijn ze leuk!
Ik had ze een tijdje terug ook al bij m'n favorieten gezet, vond ze toen ook al zo grappig.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

9 Laatst bewerkt door lilo (03-03-2010 12:05)

Bammetjebam schreef:

Jee, wat leuk! Wat is dat blauwe spul, en waar heb je de oogjes van gemaakt??? Oftwel: graag even een uitgebreide werkbeschrijving!!  ;)

Ow, ik heb ze ook maar van internet geplukt...

Maar: cupcakes met een mooie bolling bakken, (in stevig papiertje is het handigst om later goed vast te kunnen pakken, heb ik ontdekt ;)) Als de cc's over het papiertje hangen even bijsniijden.
Blauwe bcr maken en de cc's ermee afsmeren. Gedroogde kokos blauw kleuren met kleurstof (als je gel gebruikt een beetje aanmaken met water, anders mengt het niet goed met de kokos). Cc's dopen in de kokos tot alles bedekt is. Flinke snee maken om de koekjes in te stoppen. Voor de ogen heb ik zwrt/wit snoepjes gebruikt en er met eetbare stift een pupil op getekend. Eigenlijk vind ik zijn ogen iets te klein, dus als je grotere snoepjes kunt vinden zou dat beter zijn... Of natuurlijk zelf maken met chocola, icing of fondant, maar daar had ik gisteravond geen zin meer in: 60 oogjes maken...  :rolleyes:

Hmmmmm en daarna alle blauwe bcr van je kleren, handen en keukendeurtjes verwijderen om daarna met de stofzuiger alle blauwe kokos op te zuigen....  :shh:

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

10

Ze zijn geweldig!!!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

11

Waaaaaaaaaaaaaaah die zijn leuk zeg, net het echte koekiemonster!!! :thumb:   :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

12

die zijn echt heel gaaf!

ik vindt ze super mooi

14

haaa, geweldig zeg!

Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen (Albert Einstein)                  Groetjes van Ineke

15

ze zijn  :thumb:  super

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

16

Echt heel erg leuk!!!
Dat zal vast een groot succes zijn op school (ondanks de rommel).
Dank je voor de werkbeschrijving, ga ze ook een keer proberen...

Groetjes Marielle.
www.dekoekenbakkers.com

17

Ze zijn hartstikke leuk geworden. Echt super!!!!

groetjes nono

18

Die is echt super leuk!!! ga m ook opslaan ;)

Enjoy, Life, Laugh and Cake!

ze zijn super en ook heeeeeel orgineel :thumb:

20

Ontzettend leuk!

21

geweldig!!! hoe kom je er toch weer op!!!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

22

Wat zijn ze leuk!

23

Heel erg leuk!!
Súper duidelijke werkbeschrijving, nu nog wachten op een gelegenheid, ik vind ze echt súper!

Ze blijven hartstikke leuk!
Ik had ze al eens voorbij zien komen maar die van jou zijn ook heel goed gelukt!
Koekie!  :cool:

25

lilo schreef:
Bammetjebam schreef:

Ow, ik heb ze ook maar van internet geplukt...

Maar: cupcakes met een mooie bolling bakken, (in stevig papiertje is het handigst om later goed vast te kunnen pakken, heb ik ontdekt ;)) Als de cc's over het papiertje hangen even bijsniijden.
Blauwe bcr maken en de cc's ermee afsmeren. Gedroogde kokos blauw kleuren met kleurstof (als je gel gebruikt een beetje aanmaken met water, anders mengt het niet goed met de kokos). Cc's dopen in de kokos tot alles bedekt is. Flinke snee maken om de koekjes in te stoppen. Voor de ogen heb ik zwrt/wit snoepjes gebruikt en er met eetbare stift een pupil op getekend. Eigenlijk vind ik zijn ogen iets te klein, dus als je grotere snoepjes kunt vinden zou dat beter zijn... Of natuurlijk zelf maken met chocola, icing of fondant, maar daar had ik gisteravond geen zin meer in: 60 oogjes maken...  :rolleyes:

Hmmmmm en daarna alle blauwe bcr van je kleren, handen en keukendeurtjes verwijderen om daarna met de stofzuiger alle blauwe kokos op te zuigen....  :shh:

En dan? Duw je het koekje er in? Of snijd je er een inkeping uit om het koekje er tussen te proppen. Of doe je dat voordat ze blauw zijn?? :-)