1 Laatst bewerkt door kwebbeltje (03-03-2010 14:27)

Onderwerp: hulp nodig ik krijg avatar niet geplaatst

hallo dames en/of enkele heer,

en nu typ ik dit bericht en nu doet hij het ineens wel
grrrrrrrrr

wordt wel tijd dat er mooiere kwaliteit avatars komen hoor. ook op deze avatar ben ik gespikkeld rond mijn ogen....en het lijkt ook wel of ik een boksbal tegen mijn neus gehad heb...ook heb ik ineens las van een snor? :s

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: hulp nodig ik krijg avatar niet geplaatst

Waarmee verklein jij de foto`s?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Hoi Brenda,

Nou vind ik het persoonlijk erg meevallen (de meeste kritiek krijg je altijd van jezelf op foto's O-). Ik vind het een leuke foto! ) Maar ik kan dus kan niks voor je betekenen...

Enne, je berichtje hoort in over de site natuurlijk he? Ik verplaats m zo ff....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

jolanda71 schreef:

Waarmee verklein jij de foto`s?

ik heb zojuist pixresizer gedownload. daarmee ging het redelijk makkelijk...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Mooie foto ben jij nog helemaal Nederlands omda je op die foto Italiaans lijkt of iets dergelijks(vrouw met snor) hahaa

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

6

Natacha schreef:

Mooie foto ben jij nog helemaal Nederlands omda je op die foto Italiaans lijkt of iets dergelijks(vrouw met snor) hahaa

lekker ben jij zeg, jij hecht zeker niet veel waarde aan je voortanden? ga vooral zo door ;) :lol:
ben zo hollands als maar zijn kan, maar wel een flink temperamentje, zou daar die snor van komen? meestal heb je dan haren op de tanden toch? :P

7 Laatst bewerkt door Natacha (03-03-2010 16:28)

kwebbeltje schreef:
Natacha schreef:

lekker ben jij zeg, jij hecht zeker niet veel waarde aan je voortanden? ga vooral zo door ;) :lol:
ben zo hollands als maar zijn kan, maar wel een flink temperamentje, zou daar die snor van komen? meestal heb je dan haren op de tanden toch? :P

Ja geloof het wel :lol: al zijn dat dan een van de weinige plekken waar ik dan geen haar heb  :lol: wel eens tussen de tanden maar dat is weer een ander verhaal.......nee niet gek denken!! ben toch ook kapster :lol:

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!

8

kwebbeltje schreef:

grrrrrrrrr

wordt wel tijd dat er mooiere kwaliteit avatars komen hoor. ook op deze avatar ben ik gespikkeld rond mijn ogen....en het lijkt ook wel of ik een boksbal tegen mijn neus gehad heb...ook heb ik ineens las van een snor? :s

Ik wilde je net gaan mailen dat er nog iemand op forum kwebbeltje heette.Ik herkende je helemaal niet van je nieuwe fout.Pas toen ik naar je ene zin keek dacht ik : ja dit haar echt.

Wat leuke foto.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

9

manika schreef:
kwebbeltje schreef:

grrrrrrrrr

Ik wilde je net gaan mailen dat er nog iemand op forum kwebbeltje heette.Ik herkende je helemaal niet van je nieuwe fout.Pas toen ik naar je ene zin keek dacht ik : ja dit haar echt.

Wat leuke foto.

de laatste keer kreeg ik veel te horen dat ik helemaal niet meer op mijn foto leek. mijn haar is nu stijler en ik ben niet meer zo stoer maar iets liever geworden whahahha dus vandaar maar een lievere foto  :+

10

kwebbeltje schreef:
manika schreef:
kwebbeltje schreef:

grrrrrrrrr

Wat leuke foto.

de laatste keer kreeg ik veel te horen dat ik helemaal niet meer op mijn foto leek. mijn haar is nu stijler en ik ben niet meer zo stoer maar iets liever geworden whahahha dus vandaar maar een lievere foto  :+

:lol:  Je hebt gelijk inderdaad.Je oude was inderdaad stoere foto,maar vond hem ook zo bij jouw passen ook bij die ene zin.
Ondanks je stoere foto had ik heus wel verwacht dat je lief was ;) Want je komt altijd warm over.

Deze nieuwe foto ook top hoor..maar even wennen hoor.
Hele andere Kwebbeltje.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

11

los van dat er nu OT wordt gekletst, hoort je vraag natuurlijk in over de site

[move]---> daarheen

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

12

Jozien schreef:

Hoi Brenda,

Nou vind ik het persoonlijk erg meevallen (de meeste kritiek krijg je altijd van jezelf op foto's O-). Ik vind het een leuke foto! ) Maar ik kan dus kan niks voor je betekenen...

Enne, je berichtje hoort in over de site natuurlijk he? Ik verplaats m zo ff....

Oeps... :D vergeten....

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

13

manika schreef:
kwebbeltje schreef:

grrrrrrrrr

Wat leuke foto.

hier dacht ik het zelfde! en toen ik goed keek/las zag ik inderdaad dat alleen avatar veranderd is... leuke foto en je komt inderdaad wat exotisch over (in positieve zin hoor!)

14

last met een niewe avatar, wil deze hebben http://mmii.info/_ign/45739.gif  voldoet aan alle eisen, dus ik sla hem op, bladeren, ok.., profiel updaten... krijg ik mn huidige avatar maar dan groter... huh ?

INACTIEF

15

en nu heb ik, net als kwebeltje hem nu wel.... duurt gewoon ffies denk ik..........

INACTIEF

16

Ligt aan je cache. Je nieuwe avatar heet hetzelfde als je oude avatar als-ie eenmaal is geupload en je browser moet hem dan nog ff verversen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag