Patricia0255 schreef:Marsepein van zeelandia 1:3 vind ik niet lekker deze smaakt echt naar marsepein en daar houd ik helemaal niet van.
Ik hou nou juist wel van marsepein en vind de Zeelandia het lekkerst. De 1:3 van Funcakes heb ik nog niet geprobeerd maar de 1:4 wel. Deze vind ik niet lekker, smaakt naar chemische amandel (door de amandelolie) en er zit meer suiker in. Daarnaast plakt het ook veel meer dan de 1:3.
Echter ze hebben nu fondant van Funcakes (nieuw in de webshop) en dat is erg goed! Ik was toevallig op een cursusavond toen ze een proefzending hadden van de fondant, vanille en marshmellow smaak, dit was een erg lekkere en mooie elastische fondant.
Ik gebruik al vanaf het begin Sugarflair en heb een kleur van Americolor in een flesje. Ondanks dat het makkelijk aan te brengen is ben ik er niet weg van, als je echt paars wil hebben verdunt het je marsepein. Ik pak gewoon een schoon theelepeltje en neem met de steel wat uit het Sugarflair potje, bevalt prima. Dit is vaak voldoende om het goed te kleuren en je pakt meer in 1x als met 1 cocktailpikker. Wilton kleuren ben ik ook niet weg van, heb je veel van nodig (deze had ik eens geleend van een vriendin).
Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.