1

Onderwerp: Baby in Koeienpakje (Workshop TaartenTantes)

Deze lieve baby in koeienpakje heb ik gemaakt bij een workshop boetseren van de TaartenTantes in Zwolle. Ontzettend leuk om te doen!

http://www.cake4you.nl/wp-content/gallery/baby-in-koeienpakje/Baby%20in%20Koeienpakje%20%285%29.JPG

http://www.cake4you.nl/wp-content/gallery/baby-in-koeienpakje/Baby%20in%20Koeienpakje%20(8).JPG

http://www.cake4you.nl/wp-content/gallery/baby-in-koeienpakje/Baby%20in%20Koeienpakje%20(11).JPG

http://www.cake4you.nl/wp-content/gallery/baby-in-koeienpakje/Baby%20in%20Koeienpakje%20(7).JPG

Bedankt voor het kijken!
Groetjes Irene

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

2

Re: Baby in Koeienpakje (Workshop TaartenTantes)

wat een schatje

groetjes emmy
u kunt al mijn taarten bekijken op www.emmy635.mijnalbum.nl

3

leuke foto's en wat een schatje!
dacht dat het een Wendy workshop was,maar was dus bij taartentantes? zegt me zo even niks, komen die hier ook?

groetjes José

4

Wat leuk :)

Live, Love, Eat! - www.uitpaulineskeuken.nl

5

http://www.detaartentantes.nl/

Esther en Sigrid geven de workshops, volgens mij zitten ze ook hier op het forum.

Echt een aanrader om daar een workshop te volgen, heel erg leuk en leerzaam  :Y

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

6

Oh wat leuk zeg

groetjes Hanneke

7

Ik vind het een schatje babytje.. vooral de details op de muts vind ik zo leuk gedaan... heel persoonlijk: ik vind de oogjes iets te volwassen voor een baby... verder helemaal  :thumb:  mooi geboetseerd!

8

Mooi gedaan! Het is een schatje

9

aaa wat een schatje!

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

10

He die ken ik  :Y Vind hem nog steeds errug leuk! Esther en Sigrid zitten inderdaad ook op het forum met heeele leuk taarten!

11

Eefje81 schreef:

heel persoonlijk: ik vind de oogjes iets te volwassen voor een baby...

hihi.. ja klopt, hij kijkt een klein beetje evil uit zn oogjes. Misschien dat t streepje boven zn oogjes iets te ver naar binnen zit?

12

Oooooooooh wat is die leuk zeg!!!!! :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

13

erg leuk!!! :thumb:

Liefs, Zanoni

14

esoj schreef:

dacht dat het een Wendy workshop was,maar was dus bij taartentantes? zegt me zo even niks, komen die hier ook?

We zitten hier al weer een heel poosje hoor :lol:.

De baby's in dierenpakjes worden inderdaad ook door Wendy gegeven maar ze zijn naar een idee van Frances Mcnaughton (staat er ook bij op onze site). Ze heeft er zelfs een heel boek vol van gemaakt: Modelling fancy-dressed babies.

Irene, je baby is super leuk geworden en je hebt hem prachtig gefotografeerd :Y!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

15

Grinnik, nu ik je plaatje bij je naam zie, en de site heb bekeken weet ik idd wel dat jullie hier al langer zitten, sorry, ben slecht in namen :D
en Leuk dat jullie ook workshops geven, ik zet jullie site bij mijn favo's, zwolle is nog niet zo ver weg :D
thanks

Sigrid schreef:
esoj schreef:

We zitten hier al weer een heel poosje hoor :lol:.

De baby's in dierenpakjes worden inderdaad ook door Wendy gegeven maar ze zijn naar een idee van Frances Mcnaughton (staat er ook bij op onze site). Ze heeft er zelfs een heel boek vol van gemaakt: Modelling fancy-dressed babies.

Irene, je baby is super leuk geworden en je hebt hem prachtig gefotografeerd :Y!

groetjes José

16

Heel erg leuk gemaakt!!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

17

esoj schreef:

Grinnik, nu ik je plaatje bij je naam zie, en de site heb bekeken weet ik idd wel dat jullie hier al langer zitten, sorry, ben slecht in namen :D
en Leuk dat jullie ook workshops geven, ik zet jullie site bij mijn favo's, zwolle is nog niet zo ver weg :D
thanks

:lol: Je bent van harte welkom hoor! ;)

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!