Onderwerp: Baby in Koeienpakje (Workshop TaartenTantes)
Deze lieve baby in koeienpakje heb ik gemaakt bij een workshop boetseren van de TaartenTantes in Zwolle. Ontzettend leuk om te doen!
Bedankt voor het kijken!
Groetjes Irene
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Baby in Koeienpakje (Workshop TaartenTantes)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Deze lieve baby in koeienpakje heb ik gemaakt bij een workshop boetseren van de TaartenTantes in Zwolle. Ontzettend leuk om te doen!
Bedankt voor het kijken!
Groetjes Irene
wat een schatje
leuke foto's en wat een schatje!
dacht dat het een Wendy workshop was,maar was dus bij taartentantes? zegt me zo even niks, komen die hier ook?
Wat leuk 
http://www.detaartentantes.nl/
Esther en Sigrid geven de workshops, volgens mij zitten ze ook hier op het forum.
Echt een aanrader om daar een workshop te volgen, heel erg leuk en leerzaam 
Oh wat leuk zeg
Ik vind het een schatje babytje.. vooral de details op de muts vind ik zo leuk gedaan... heel persoonlijk: ik vind de oogjes iets te volwassen voor een baby... verder helemaal
mooi geboetseerd!
Mooi gedaan! Het is een schatje
aaa wat een schatje!
He die ken ik
Vind hem nog steeds errug leuk! Esther en Sigrid zitten inderdaad ook op het forum met heeele leuk taarten!
heel persoonlijk: ik vind de oogjes iets te volwassen voor een baby...
hihi.. ja klopt, hij kijkt een klein beetje evil uit zn oogjes. Misschien dat t streepje boven zn oogjes iets te ver naar binnen zit?
Oooooooooh wat is die leuk zeg!!!!! 
leuke foto's en wat een schatje!
dacht dat het een Wendy workshop was,maar was dus bij taartentantes? zegt me zo even niks, komen die hier ook?
We zitten hier al weer een heel poosje hoor
.
De baby's in dierenpakjes worden inderdaad ook door Wendy gegeven maar ze zijn naar een idee van Frances Mcnaughton (staat er ook bij op onze site). Ze heeft er zelfs een heel boek vol van gemaakt: Modelling fancy-dressed babies.
Irene, je baby is super leuk geworden en je hebt hem prachtig gefotografeerd
!
Grinnik, nu ik je plaatje bij je naam zie, en de site heb bekeken weet ik idd wel dat jullie hier al langer zitten, sorry, ben slecht in namen 
en Leuk dat jullie ook workshops geven, ik zet jullie site bij mijn favo's, zwolle is nog niet zo ver weg 
thanks
esoj schreef:leuke foto's en wat een schatje!
dacht dat het een Wendy workshop was,maar was dus bij taartentantes? zegt me zo even niks, komen die hier ook?We zitten hier al weer een heel poosje hoor
.
De baby's in dierenpakjes worden inderdaad ook door Wendy gegeven maar ze zijn naar een idee van Frances Mcnaughton (staat er ook bij op onze site). Ze heeft er zelfs een heel boek vol van gemaakt: Modelling fancy-dressed babies.
Irene, je baby is super leuk geworden en je hebt hem prachtig gefotografeerd
!
Heel erg leuk gemaakt!!
Grinnik, nu ik je plaatje bij je naam zie, en de site heb bekeken weet ik idd wel dat jullie hier al langer zitten, sorry, ben slecht in namen
en Leuk dat jullie ook workshops geven, ik zet jullie site bij mijn favo's, zwolle is nog niet zo ver weg
thanks
Je bent van harte welkom hoor! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Baby in Koeienpakje (Workshop TaartenTantes)