Onderwerp: wie waar?
Er was toch voorheen een knop waar je elkaar kon vinden?
Kaart met alle baksters (voor zover aangemeld) in NL?
Is dit gesneuveld of zit het ergens anders?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » wie waar?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Er was toch voorheen een knop waar je elkaar kon vinden?
Kaart met alle baksters (voor zover aangemeld) in NL?
Is dit gesneuveld of zit het ergens anders?
Da's nou ook toevallig, daar ben ik net naar aan het zoeken!
Heb ik ergens over gepost, ff zoeken...
Gevonden:
In de gebruikerslijst ga ik het terug zetten, de Vind elkaar optie bovenin bij die Googlekaart weet ik nog niet of die terug komt omdat dat een inbouw optie was in versie 1.2 en die is er niet meer in 1.3
Sorry dus
Misschien een idee om een sticky te maken in bakken voor anderen waar we een lijst kunnen maken wie bakt (voor anderen) en de woonplaats.
Hmm, nee liever niet. Sticky's worden sowieso niet zo goed gelezen en bijvoorkeur overgeslagen En het maken van een lijstje met woonplaats in de gebruikerslijst is dan weer wat minder moeilijk.
En verder hebben we uiteraard ook deze pagina
Wel jammer, de pagina waar je naar linkt staan lang niet alle baksters op. Ik zoek voor een vriendin iemand in de buurt, maar de dichtsbijzijnde is nu 60 km. Er moeten toch mensen dichterbij wonen?
Ja ik vind het ook jammer, maar als die plugin er voor de nieuwe versie niet is kan ik er niet zoveel aan doen Vandaar dat ik wel de woonplaatsen in de gebruikerslijst wil toevoegen.
Even OT, haha, wat stond je geweldig leuk in de mjam!
Sorry, ik heb mijn vraag verwijderd, keek met mijn neus en zag later dat mijn vraag al beantwoord was....
Gr. Marielle
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » wie waar?