1

Onderwerp: theedoosje met cuppies

Om weg te geven aan een paar zeer gewaardeerde collega's

En, omdat ik het idee van de theedoosjes zo leuk vind  :D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CBVS3QQX-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MW3HGQCE-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-6DVIKIXW-D.jpg

Bedankt voor het kijken, tips en/of kritiek welkom!

Praat rustig door, ik gaap altijd als ik geïnteresseerd ben.

2

Re: theedoosje met cuppies

Mooie cc en super zo die kleuren.
Staat ook nog op mijn lijstje om eens te maken.
Heb de theedoos al in huis dus maar snel eens maken.

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

3

Erg leuk! Ik heb er ook een aantal staan, maar kom er maar niet aan toe... Ik wil ze Luna laten geven aan haar juf en meester op juffendag.

Groetjes Sas

4

erg leuk! wat een vrolijke kleurtjes!

Off topic: waar koop je die leuke kleine theedoosjes? Overal waar ik ze vind staat er 'thee' bovenop de doos, en niet echt geschikt om daar wat leuks van te maken...hihi..

5

tine83 schreef:

Off topic: waar koop je die leuke kleine theedoosjes? Overal waar ik ze vind staat er 'thee' bovenop de doos, en niet echt geschikt om daar wat leuks van te maken...hihi..

Ik heb ze bij Xenos gekocht maar daar staat ook thee opgedrukt, dus heb ik ze geschilderd  :lol:  :+

Praat rustig door, ik gaap altijd als ik geïnteresseerd ben.

6

:thumb: heel mooi anja

en tine,de thee kun je er met een schuursponsje zo afschuren,schijnt het ook niet door de verf

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

7

wat schattig

Bedankt voor alle leuke ideeën en inspiraties!!!
Bedankt voor het kijken en tips!!!!!!

8

Rubens"mom" schreef:
tine83 schreef:

Ik heb ze bij Xenos gekocht maar daar staat ook thee opgedrukt, dus heb ik ze geschilderd  :lol:  :+

Oke dank je. Ik dacht dat je het erdoor heen zou blijven zien als je de doosjes zou schilderen, maar niet dus. En de tip over het afschuren is ook een goeie! Ik ga gelijk maar op pad voor theedoosjes vandaag!

9 Laatst bewerkt door rietchy (24-02-2010 15:11)

karla schreef:

:thumb: heel mooi anja

en tine,de thee kun je er met een schuursponsje zo afschuren,schijnt het ook niet door de verf

Goeie tip. Heb geloof ik 4 lagen moeten verven voordat ik de tekst eronder had.
Ik ben een luie schilder en had geen zin in schuren - had ik het maar wel gedaan. Zal toch sneller gaan dan 4 maal schilderen.

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

10

heel leuk geworden!

Liefs, Zanoni