Onderwerp: theedoosje met cuppies
Om weg te geven aan een paar zeer gewaardeerde collega's
En, omdat ik het idee van de theedoosjes zo leuk vind

Bedankt voor het kijken, tips en/of kritiek welkom!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » theedoosje met cuppies
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Om weg te geven aan een paar zeer gewaardeerde collega's
En, omdat ik het idee van de theedoosjes zo leuk vind

Bedankt voor het kijken, tips en/of kritiek welkom!
Mooie cc en super zo die kleuren.
Staat ook nog op mijn lijstje om eens te maken.
Heb de theedoos al in huis dus maar snel eens maken.
Erg leuk! Ik heb er ook een aantal staan, maar kom er maar niet aan toe... Ik wil ze Luna laten geven aan haar juf en meester op juffendag.
erg leuk! wat een vrolijke kleurtjes!
Off topic: waar koop je die leuke kleine theedoosjes? Overal waar ik ze vind staat er 'thee' bovenop de doos, en niet echt geschikt om daar wat leuks van te maken...hihi..
erg leuk! wat een vrolijke kleurtjes!
Off topic: waar koop je die leuke kleine theedoosjes? Overal waar ik ze vind staat er 'thee' bovenop de doos, en niet echt geschikt om daar wat leuks van te maken...hihi..
Ik heb ze bij Xenos gekocht maar daar staat ook thee opgedrukt, dus heb ik ze geschilderd

heel mooi anja
en tine,de thee kun je er met een schuursponsje zo afschuren,schijnt het ook niet door de verf
wat schattig
tine83 schreef:erg leuk! wat een vrolijke kleurtjes!
Ik heb ze bij Xenos gekocht maar daar staat ook thee opgedrukt, dus heb ik ze geschilderd
![]()
Oke dank je. Ik dacht dat je het erdoor heen zou blijven zien als je de doosjes zou schilderen, maar niet dus. En de tip over het afschuren is ook een goeie! Ik ga gelijk maar op pad voor theedoosjes vandaag!
heel mooi anja
en tine,de thee kun je er met een schuursponsje zo afschuren,schijnt het ook niet door de verf
Goeie tip. Heb geloof ik 4 lagen moeten verven voordat ik de tekst eronder had.
Ik ben een luie schilder en had geen zin in schuren - had ik het maar wel gedaan. Zal toch sneller gaan dan 4 maal schilderen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » theedoosje met cuppies