Onderwerp: hondenkoekjes uitstekers "Peggy P"
Dames,
Heeft iemand enig idee waar ik de koekjesuistekers van dat zwarte hondje uit het boek cake chic van PP kan halen? Vond ze zooo schattig:)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » hondenkoekjes uitstekers "Peggy P"
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dames,
Heeft iemand enig idee waar ik de koekjesuistekers van dat zwarte hondje uit het boek cake chic van PP kan halen? Vond ze zooo schattig:)
Wellicht kan Bien ze bestellen voor je!
Dat is inderdaad een goed idee! Ga dr ff mailen;)
Menen jullie dat nu? Ik heb het internet werkelijk uitgeplozen op zoek naar die hond en echt nergens te vinden hoor! Kan je me laten weten of ze ze kan bestellen?
Ik ga je even "rapporteren", ik denk dat dit topic meer thuis hoort in Vraag&Aanbod.
dat denk ik ook sorry
Menen jullie dat nu? Ik heb het internet werkelijk uitgeplozen op zoek naar die hond en echt nergens te vinden hoor! Kan je me laten weten of ze ze kan bestellen?
Heb haar gemaild wanneer ik meer weet laatik je het weten!
dat denk ik ook sorry
Geeft niet hoor. Zo houden de modjes tenminste ook wat te doen, stel je voor dat ze zich gaan vervelen.
Dank je wel Tessje!
Tessje schreef:dat denk ik ook sorry
Geeft niet hoor. Zo houden de modjes tenminste ook wat te doen, stel je voor dat ze zich gaan vervelen.
Maarre... ik verplaats hem niet naar V&A. Die is niet bedoeld voor vragen naar nieuw, tenzij in reguliere (=niet-taart)winkels. Maar 't is ook geen Babbel, want over (taart)decoratie, dus ik doe 'em naar Taartdecoratie algemeen
ff weer naar boven halen hoor....
Is er al nieuws over de hondjes???
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » hondenkoekjes uitstekers "Peggy P"