1

Onderwerp: hondenkoekjes uitstekers "Peggy P"

Dames,

Heeft iemand enig idee waar ik de koekjesuistekers van dat zwarte hondje uit het boek cake chic van PP kan halen? Vond ze zooo schattig:)

2

Re: hondenkoekjes uitstekers "Peggy P"

Wellicht kan Bien ze bestellen voor je!

De Zoete Keuken, liefde voor het vak, passie voor de taart!
www.dezoetekeuken.nl https://www.facebook.com/DeZoeteKeuken

3

Dat is inderdaad een goed idee! Ga dr ff mailen;)

4

Menen jullie dat nu? Ik heb het internet werkelijk uitgeplozen op zoek naar die hond en echt nergens te vinden hoor! Kan je me laten weten of ze ze kan bestellen?

5

Ik ga je even "rapporteren", ik denk dat dit topic meer thuis hoort in Vraag&Aanbod. ;)

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

6

dat denk ik ook sorry :(

7

Bella schreef:

Menen jullie dat nu? Ik heb het internet werkelijk uitgeplozen op zoek naar die hond en echt nergens te vinden hoor! Kan je me laten weten of ze ze kan bestellen?

Heb haar gemaild wanneer ik meer weet laatik je het weten!

8

Tessje schreef:

Geeft niet hoor. Zo houden de modjes tenminste ook wat te doen, stel je voor dat ze zich gaan vervelen. :lol:

It ain't what you wud, it's the way that you wud it!It's a dirty job, but somebody's got to WUD it!

9

Dank je wel Tessje!

10

Jax schreef:
Tessje schreef:

Geeft niet hoor. Zo houden de modjes tenminste ook wat te doen, stel je voor dat ze zich gaan vervelen. :lol:

http://www.deleukstetaarten.nl/marianne/tong.gif

Maarre... ik verplaats hem niet naar V&A. Die is niet bedoeld voor vragen naar nieuw, tenzij in reguliere (=niet-taart)winkels. Maar 't is ook geen Babbel, want over (taart)decoratie, dus ik doe 'em naar Taartdecoratie algemeen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

11

ff weer naar boven halen hoor....

Is er al nieuws over de hondjes???  :/  :)

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl