Onderwerp: poppetje boetseren
even een vraag boetseren jullie met verschillende kleurtjes marsepein of kleuren jullie later bijv een shirtje in???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » poppetje boetseren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
even een vraag boetseren jullie met verschillende kleurtjes marsepein of kleuren jullie later bijv een shirtje in???
Ik ben een kluns in boetseren, maar een vriendin van me boetseert gewoon met witte marsepein; maar heeft ook gekleurde marsepein liggen. Zo kan ze eerst dus met de witte boetseren en dan een laagje gekleurde er bovenop.
Succes!
ik boetseer in de 'uiteindelijke' kleur. anders doe je het feitelijk 2 keer. dubbel werk dus
Ik boetseer altijd meteen met verschillende kleuren. Soms schilder of poeder ik daarna nog voor effecten.
Ik boetseer ook met voorgekleurde fondant....
Ik bedoel dat als het shirtje roze moet zijn, dan kleur ik de marsepein roze en dan maak ik daar het shirtje van. inkleuren kan wel, maar ik vind dat het dan minder netjes wordt (tenminste bij mij) want je raakt altijd wel iets was niet de bedoeling was..
Ik ken ook iemand die blanke marsepein gebruikt voor de delen die je niet ziet (een lijfje waarover een jurkje moet en zo)
Ik bedoel dat als het shirtje roze moet zijn, dan kleur ik de marsepein roze en dan maak ik daar het shirtje van. inkleuren kan wel, maar ik vind dat het dan minder netjes wordt (tenminste bij mij) want je raakt altijd wel iets was niet de bedoeling was..
Ik ken ook iemand die blanke marsepein gebruikt voor de delen die je niet ziet (een lijfje waarover een jurkje moet en zo)
Dat van dat lijfje waar een jurkje op moet is hoe ik bedoelde dat die vriendin van me het doet
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » poppetje boetseren