1

Onderwerp: poppetje boetseren

even een vraag boetseren jullie met verschillende kleurtjes marsepein of kleuren jullie later bijv een shirtje in???

2

Re: poppetje boetseren

Ik ben een kluns in boetseren, maar een vriendin van me boetseert gewoon met witte marsepein; maar heeft ook gekleurde marsepein liggen. Zo kan ze eerst dus met de witte boetseren en dan een laagje gekleurde er bovenop.

Succes!

3

ik boetseer in de 'uiteindelijke' kleur. anders doe je het feitelijk 2 keer. dubbel werk dus

4

gonnytje sorry hoor maar hoe bedoel je dat :o

5

Ik boetseer altijd meteen met verschillende kleuren. Soms schilder of poeder ik daarna nog voor effecten.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

6

Ik boetseer ook met voorgekleurde fondant.... ;)

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."

7

Ik bedoel dat als het shirtje roze moet zijn, dan kleur ik de marsepein roze en dan maak ik daar het shirtje van. inkleuren kan wel, maar ik vind dat het dan minder netjes wordt (tenminste bij mij) want je raakt altijd wel iets was niet de bedoeling was..
Ik ken ook iemand die blanke marsepein gebruikt voor de delen die je niet ziet (een lijfje waarover een jurkje moet en zo)

8

Gonnytje schreef:

Ik bedoel dat als het shirtje roze moet zijn, dan kleur ik de marsepein roze en dan maak ik daar het shirtje van. inkleuren kan wel, maar ik vind dat het dan minder netjes wordt (tenminste bij mij) want je raakt altijd wel iets was niet de bedoeling was..
Ik ken ook iemand die blanke marsepein gebruikt voor de delen die je niet ziet (een lijfje waarover een jurkje moet en zo)

Dat van dat lijfje waar een jurkje op moet is hoe ik bedoelde dat die vriendin van me het doet :Y