1

Onderwerp: Heb ineens een ander forum...

Mijn man heeft vandaag de computer opgeschoond, dus geheel opgeslagen, alles eraf en alles er weer op. (je hoort het wel, ik heb er geen verstand van) Nu kan ik dus weer op het forum en is alles ineens anders. Blauwe balkjes boven en om alle oranje balkjes, namen die niet in kolommen passen, bv bij de taarten parade.
Heeft iemand enig idee hoe dat kan?

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

2

Re: Heb ineens een ander forum...

Heel vaag. Het lijkt erop of je stylesheet (die zegmaar voor de opmaak zorgt) niet -goed- geladen wordt.
Doe eens een keer ctrl + F5?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Heb ineens een ander forum...

Gedaan, gebeurd niks  :nooo
Als ik wist hoe, dan kon ik je laten zien wat ik bedoel. Ik zie wel eens iemand die een soort foto van zijn computerscherm in een topic zet, maar ik heb geen idee hoe dat moet. Man gaat er nog naar kijken, hoor, komt vast goed  :/

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

4

Re: Heb ineens een ander forum...

Heb het toevallig vandaag uitgelegd :)

Jozien schreef:

een print screen: Op je toetsenbord heb je (meestal rechtsbovenaan) een knopje met prt sc of prtscrn erop. Ga naar de plek waar je een 'schermfoto' van wilt maken en druk op dat knopje. Ge vervolgens naar Paint of een ander (foto)bewerkingsprogramma en ga naar 'plakken'. Kan ook met je rechtermuisknop. Sla op als .jpg. Nu is je schermfoto klaar en kun je hem bijvoorbeeld uploaden naar mijnalbum.nl om hem ons te laten zien :)

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

5

Re: Heb ineens een ander forum...

Aha, dat uploaden was me niet duidelijk, de rest had ik al voor mekaar  ;)
Maar het probleem is weg hoor, ik was veel te ongeduldig! Mijn man had nog niet geupdate, dus IE 8 stond er nog niet op... Vandaar het rare forumuiterlijk!

Pfff, heb nog nooit zoveel in 'over de site' getypt, de taartenparade en de babbel zijn meer mijn ding, hihi!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl