1

Onderwerp: Spring Time Barbie

in navolging van de taart van EvaMaria en mij, dan nu de barbie in lente sfeer. :D gewoon als grapje want het is een dummie in recycling
http://94.100.118.42/877750001-877800000/877773101-877773200/877773133_5_gHrp.jpeg

http://94.100.118.134/877750001-877800000/877773101-877773200/877773161_5_sGnD.jpeg

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: Spring Time Barbie

Daar wordt je nou echt vrolijk van  :Y  :+  :lol:

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

3

kwebbeltje schreef:

het is een dummie in recycling

Ehhhh... maar wat voor dummie gebruik je dan? toch geen wondermolddummie?? (leuk woord voor galgje??) een paasei?

4

Weer super kwebbeltje!

Groetjes Serife..

lijkt wel of jij kan toveren met marsepein en foldant
heel leuk

6

mooi bijpassend bij de taart van gisteren!! Super gedaan  :Y

7

mooi hoor !
ben benieuwd wat er onder haar rok zit....... :o

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

8

peipschuimen paasei waar de plattere onderkant vanaf gehaald is, die kun je dan weer als blanda dummie gebruiken  :lol:

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

9

Ik vind hem super!

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

10

euhhhh HAAR natuurlijk :o

Groetjes Annemarie
*Wat is taarten maken toch een heerlijke hobby!* (Bijna net zo leuk als wudden ;))

11

erg leuk, vooral de bodice (bovenstukje)

12

Zij is leuk! past helemaal bij je andere taart!

Liefs, Zanoni

13

Gaaf is t'ie weer!!!! Leuk ook verzonnen van dat paasei hi,hi,hi

14

Hij is weer leuk!!  :thumb:

15

kwebbeltje schreef:

peipschuimen paasei waar de plattere onderkant vanaf gehaald is, die kun je dan weer als blanda dummie gebruiken  :lol:

Waar je een paasei al niet voor kan gebuiken....leuk idee !

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

16

prachtig, net als de taart van gisteren!! Mooi lijfje heb je ervan gemaakt  :Y !!

groeten, Bianca
TAART in huis

17

hij is echt heel mooi.
Krijg al helemaal zin in de lente!!
(maar ben vast niet de  eerste en enige)

18

WAT een super lijfje

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

19

Heel mooi!

20

Hij past idd mooi bij die andere taart! Leuk hoor, die details doe je altijd zooooo leuk en origineel!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

21 Laatst bewerkt door carol (18-02-2010 21:16)

nou dit geloof je niet,zit vanmiddag in de auto,wachten stoplicht en bedenk me dat ik geen baksels hoef te maken en thuis ben dit weekend,dus wat dan,ja leuk een lente koningin (heb nog een Barbie)en wat zie ik hier,ook een soort lente dame,nou moet maar wat anders doen ,anders lijkt het zo nageaapt ,maar moet je toch ff vertellen,zelfde idee !!!!!!!
   groetjes Carla
p.s ze is wel erg leuk hoor !!!!!

22

Wat een leuke! Mooi jurkje heeft ze met hele mooie bloempjes. Erg netjes gedaan!

23

carol schreef:

nou dit geloof je niet,zit vanmiddag in de auto,wachten stoplicht en bedenk me dat ik geen baksels hoef te maken en thuis ben dit weekend,dus wat dan,ja leuk een lente koningin (heb nog een Barbie)en wat zie ik hier,ook een soort lente dame,nou moet maar wat anders doen ,anders lijkt het zo nageaapt ,maar moet je toch ff vertellen,zelfde idee !!!!!!!
   groetjes Carla
p.s ze is wel erg leuk hoor !!!!!

zit waarschijnlijk in de genen??? maar ga gerust je gang hoor, ik ben niet de eerste met een lente barbie en zal ook niet de laatste zijn.... ga maar gewoon lekker maken waar je zin in hebt. doe ik ook  :+
wist je trouwens dat Malu en Christo over zijn uit Zuid Afrika? mijn vader komt ook over een paar weken. het was best raar om mijn broertje en zusje weer te zien na zo'n lange tijd, ze zijn leuk opgedroogd ;) Christo heeft leuke humor, zo kende ik hem helemaal niet... ben blij dat ze hier waren afgelopen zondag.

24

ach lief ,ja vond zo leuk om te maken ,maar dacht nou geloof dit niet  :/ ,en nee liep achter.maar goed bericht   :lol:  :lol: ,maar leuk hoor dat ze je kwamen opzoeken en ik ben weer up to date,
    fijne avond nog Carla X

25

Ze is moooi!