Onderwerp: Spring Time Barbie
in navolging van de taart van EvaMaria en mij, dan nu de barbie in lente sfeer.
gewoon als grapje want het is een dummie in recycling

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Spring Time Barbie
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
in navolging van de taart van EvaMaria en mij, dan nu de barbie in lente sfeer.
gewoon als grapje want het is een dummie in recycling

Daar wordt je nou echt vrolijk van

het is een dummie in recycling
Ehhhh... maar wat voor dummie gebruik je dan? toch geen wondermolddummie?? (leuk woord voor galgje??) een paasei?
Weer super kwebbeltje!
lijkt wel of jij kan toveren met marsepein en foldant
heel leuk
mooi bijpassend bij de taart van gisteren!! Super gedaan 
mooi hoor !
ben benieuwd wat er onder haar rok zit....... 
peipschuimen paasei waar de plattere onderkant vanaf gehaald is, die kun je dan weer als blanda dummie gebruiken 
Ik vind hem super!
euhhhh HAAR natuurlijk 
Zij is leuk! past helemaal bij je andere taart!
Gaaf is t'ie weer!!!! Leuk ook verzonnen van dat paasei hi,hi,hi
peipschuimen paasei waar de plattere onderkant vanaf gehaald is, die kun je dan weer als blanda dummie gebruiken
Waar je een paasei al niet voor kan gebuiken....leuk idee !
prachtig, net als de taart van gisteren!! Mooi lijfje heb je ervan gemaakt
!!
hij is echt heel mooi.
Krijg al helemaal zin in de lente!!
(maar ben vast niet de eerste en enige)
WAT een super lijfje
Hij past idd mooi bij die andere taart! Leuk hoor, die details doe je altijd zooooo leuk en origineel!
nou dit geloof je niet,zit vanmiddag in de auto,wachten stoplicht en bedenk me dat ik geen baksels hoef te maken en thuis ben dit weekend,dus wat dan,ja leuk een lente koningin (heb nog een Barbie)en wat zie ik hier,ook een soort lente dame,nou moet maar wat anders doen ,anders lijkt het zo nageaapt ,maar moet je toch ff vertellen,zelfde idee !!!!!!!
groetjes Carla
p.s ze is wel erg leuk hoor !!!!!
Wat een leuke! Mooi jurkje heeft ze met hele mooie bloempjes. Erg netjes gedaan!
nou dit geloof je niet,zit vanmiddag in de auto,wachten stoplicht en bedenk me dat ik geen baksels hoef te maken en thuis ben dit weekend,dus wat dan,ja leuk een lente koningin (heb nog een Barbie)en wat zie ik hier,ook een soort lente dame,nou moet maar wat anders doen ,anders lijkt het zo nageaapt ,maar moet je toch ff vertellen,zelfde idee !!!!!!!
groetjes Carla
p.s ze is wel erg leuk hoor !!!!!
zit waarschijnlijk in de genen??? maar ga gerust je gang hoor, ik ben niet de eerste met een lente barbie en zal ook niet de laatste zijn.... ga maar gewoon lekker maken waar je zin in hebt. doe ik ook
wist je trouwens dat Malu en Christo over zijn uit Zuid Afrika? mijn vader komt ook over een paar weken. het was best raar om mijn broertje en zusje weer te zien na zo'n lange tijd, ze zijn leuk opgedroogd
Christo heeft leuke humor, zo kende ik hem helemaal niet... ben blij dat ze hier waren afgelopen zondag.
ach lief ,ja vond zo leuk om te maken ,maar dacht nou geloof dit niet
,en nee liep achter.maar goed bericht
,maar leuk hoor dat ze je kwamen opzoeken en ik ben weer up to date,
fijne avond nog Carla X
Ze is moooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Spring Time Barbie