Onderwerp: Trekkertaart voor een 9-jarig slachtoffertje van zinloos geweld.....
Kan je een taart maken voor mijn neefje van 9 die morgen (!) thuiskomt uit het ziekenhuis? Doe maar iets met een trekker en als het lukt iets met konijntjes.
Dit jongetje is vorig jaar in coma geraakt nadat hij tegen zijn hoofd is getrapt door 2 jongetjes van 10 en 12 jaar.... Nadat hij weer bij was gekomen, kreeg hij er hersenbloedingen overheen en nu komt hij naar huis met een lichaam dat voor de rest van zijn leven zal functioneren als dat van een baby. Nooit meer praten, naar de wc, zelfstandig bewegen, eten en drinken en heel slecht zien.... Gevangen voor de rest van zijn leven in zijn lichaam want hij beseft wel wat er aan de hand is.
Een triest verhaal. Heb met plezier de taart gemaakt alhoewel onze hond wel even voor een probleem zorgde. Zij at namelijk de taart op terwijl ik de kinderen uit school haalde. GRRRRR. Opnieuw bakken, vullen en afsmeren en in de nachtelijke uurtjes doorgaan, is dit het resultaat:

Zie zeker schoonheidsfoutjes maar ze waren er wel heel blij mee!
Even een update; ik heb de familie verteld dat ik hun taart hier gepost heb en dat er zo ontzettend met ze wordt meegeleefd. Dat wordt super gewaardeerd. Dus BEDANKT!!!!!
andere jongens. Hoe verzinnen ze het.en dan al op die leeftijd, je zou zeggen die kunnen niet meer geholpen worden als dat nu al begint.