1 Laatst bewerkt door Annekehil (19-02-2010 22:26)

Onderwerp: Trekkertaart voor een 9-jarig slachtoffertje van zinloos geweld.....

Kan je een taart maken voor mijn neefje van 9 die morgen (!) thuiskomt uit het ziekenhuis? Doe maar iets met een trekker en als het lukt iets met konijntjes.

Dit jongetje is vorig jaar in coma geraakt nadat hij tegen zijn hoofd is getrapt door 2 jongetjes van 10 en 12 jaar.... Nadat hij weer bij was gekomen, kreeg hij er hersenbloedingen overheen en nu komt hij naar huis met een lichaam dat voor de rest van zijn leven zal functioneren als dat van een baby. Nooit meer praten, naar de wc, zelfstandig bewegen, eten en drinken en heel slecht zien.... Gevangen voor de rest van zijn leven in zijn lichaam want hij beseft wel wat er aan de hand is.

Een triest verhaal. Heb met plezier de taart gemaakt alhoewel onze hond wel even voor een probleem zorgde. Zij at namelijk de taart op terwijl ik de kinderen uit school haalde. GRRRRR. Opnieuw bakken, vullen en afsmeren en in de nachtelijke uurtjes doorgaan, is dit het resultaat:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MWFFCQSJ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FQYC4ZWY.jpg

Zie zeker schoonheidsfoutjes maar ze waren er wel heel blij mee!

Even een update; ik heb de familie verteld dat ik hun taart hier gepost heb en dat er zo ontzettend met ze wordt meegeleefd. Dat wordt super gewaardeerd. Dus BEDANKT!!!!!

2

Re: Trekkertaart voor een 9-jarig slachtoffertje van zinloos geweld.....

Wat een triest verhaal zeg!
Mooie taart geworden!!!

Liefs, Zanoni

3

Ik hoorde vandaag op school dat hij weer thuis is.
Een ontzettend in en in triest verhaal allemaal veroorzaakt door twee enorme k*t-kinderen (sorry heb er geen andere benaming voor)!

Maar wat een prachtige taart en ik weet zeker dat hij (en de rest van de fam)er erg blij mee is!

Groet Corinne

4

Prachtige taart bij een erg triest verhaal.

Hopelijk beseffen die kinderen ooit wat ze hebben aangericht en welke levens ze hiermee kapot hebben gemaakt.

Sterkte.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

5

Jeetje wat een triest verhaal.......Je taart is een mooi opkikkertje, maar helaas verandert het nix aan de situatie......

Liefde is bovenal......jezelf wegschenken!

6

Godsamme wat een verhaal.Ik heb geen woorden voor die 2 #*#*#* :mad: andere jongens. Hoe verzinnen ze het.en dan al op die leeftijd, je zou zeggen die kunnen niet meer geholpen worden als dat nu al begint.

Maar goed je taart ziet er mooi uit, maar er had beter een andere reden voor kunnen zijn.

7

een hele mooie taart , maar wat een vreselijk verhaal , het zal je kind maar zijn 

ben eiegenlijk wel benieuwd wat ze met die dadertjes hebben gedaan , zijn ze nog op een of andere manier vervolgd ?

8

Prachtige taart, maar ik vraag mij werkelijk af wat twee kinderen van 10 en 12 jaar bezield om zoiets te doen.... Die zijn toch wel behoorlijk gestoord :(

9

leuke taart, maar wat een afschuwelijk verhaal. wat vreselijk voor je neefje, juist omdat hij alles wel beseft en ook vreselijk voor de ouders. wat een mafkezen lopen er toch zo maar vrij rond.

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

10

Mooi taartje, maar wat een vreselijk verhaal.

Groetjes, Elly

11

Wat een triestig verhaal... Snap net zomin als de rest wat het die andere 2 kinderen bezield heeft, wie doet nu zoiets? En zeker op die leeftijd! Heel, heel erg voor het kindje en de familie.

Je taart is wel heel leuk en hopelijk is ze een klein lichtpuntje geweest voor het kindje zelf.

Groetjes!

Je kan niet controleren hoe anderen over je denken, wel over hoe jij over jezelf denkt!

12

krijg er kippevel van....hoe zullen zulke jongens als volwassenen straks in het leven staan, met de wetenschap dat ze een kind zoiets hebben aangedaan??

Ik heb er geen woorden voor...

Voor interesse in mijn bescheiden taartenalbumpje....
http://www.mijnalbum.nl/Album=XXYKHY8H

13

what is the world coming to. verschrikkelijk verhaal. ik krijg er gewoon kippevel van. echt zo erg.

14

Wat een afschuwelijk verhaal!! Ik ben gelijk klaar met mokken om dat het hier niet wil zoals het moet gaan.

Het is een hele leuke taart geworden, ik weet zeker dat hij hem geweldig vindt.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

15

leuke taart!
maar wat ontzettend erg voor dat jochie :( :(

Carlijn, 17 jaar

16

Wat heftig zeg! Wat er idd in sommige kinderen hun hoofd omgaat  :s
Je hebt wel een knappe taart gemaakt!

17

een hele mooie taart heb je gemaakt
maar wat een erg verhaal vind het verschrikkelijk wat ze het kind hebben aangedaan het zal je kind maar zijn dat ze zo te grazen nemen hoop dat ze de daders ook aanpakken ,
het word steeds reger hier in nl nog even en je kan je kind niet eens meer aleen op straat laten spelen .

18

hier schieten de tranen van in mijn ogen verschrikkelijk.
mooie taart.

19

Wat een leuke taart, maar een afschuwelijk verhaal!!! Zulks moet dan over een jaar of wat ons land gaan regeren...

20

Mooie taart maar wat een vreselijk verhaal.
Hopelijk zijn de dadertjes gestraft en begrijpen ze wat ze hebben gedaan.
Wat een vreselijk drama ik heb er koude rillingen van...

Een eigen taart smaakt lekkerder omdat het met liefde is gemaakt.

21

Pfff wat vreselijk zeg!! Je hebt een leuke taart gemaakt.

Groetjes, Daphne

22

Vind de taart erg mooi geworden! Daar is ie vast heel blij mee!

Maar wat een verschrikkelijk triest verhaal... Vreselijk voor dat jongetje en zijn ouders.

Veel liefs, Annelies

23

wat een verhaal! hopelijk worden die jongens nog vaak met hun daad geconfronteerd!

Maar je hebt er maar een mooie taart van gemaakt!

Groetjes, Dorothea.

24

Ben even stil van het verhaal achter deze mooie taart  :nooo

wonderen bestaan ...

25

Je kan en wil je inderdaad niet voorstellen hoe het zou zijn als het 1 van je eigen kinderen zou betreffen. Voor beide kanten van het verhaal.

Voor zover ik het weet zijn de dadertjes niet bestraft. Minderjarig.... Verder hebben de ouders nooit contact gezocht laat staan excuses aangeboden of medeleven betoond.

Ik heb net de eerste reacties van de familie gekregen en ze waren er allemaal stil van. Ze vonden de taart echt super mooi (al zie ik steeds meer onvolkomenheden en is t ie niet echt strak, maar dat krijg je als je om 01.30 uur nog bezig bent met dank aan de hond grrrrrr)

Aan de andere kant het verdriet en de frustratie want het zijn zijn lievelingsitems op de taart maar hij kan het niet zien of eten....

Bedankt voor jullie reacties!!!!!