51

Re: hello kitty stapeltje, 4 hoog

Bianca Wolst schreef:

Superstapel zeg, prachtig gewoon,

Beterschap met je schouder,ik neem aan dat de workshop dinsdag voor de assepoesterjurk wel doorgaat. We hebben er zo een zin in.
Tot morgen.

Groetjes Bianca (en Sandra)

:Y jullie doen tenslotte al het werk.  :lol:

52

Ilsjepilsje schreef:

En dit doet ze dan met 1 hand.... zucht..... al had ik 8 handen, dan krijg ik nog niet zo'n strakke taart!

Wat een beauty weer!

Maarre ff serieus... denk je wel aan jezelf? Schouderontsteking kan echt hardnekkig zijn.... Beterschap!

ja mam.  :rolleyes:  :lol:

53

wat een beauty weer!! Zeg wist je dat ik 30 juli jarig ben, dus...   :D

groeten, Bianca
TAART in huis

54

wat een lieffie!!!!
En tis waarschijnlijk voor niks gezegd  O-)  maarre doe je echt rustig aan??!?!

55

Het is een hartstikke leuke taart geworden! Knap ondanks alles. De foto ziet er ook goed uit  :Y

56

Wat een superlieve en leuke taart!

57

wendy schreef:

Niet zo strak als ik wilde, Maar ja, wel minder strak.
Ook een pietsie scheef omdat het snijden met 1 goede hand ook wat minder ging.

Jaaa joh, dat je dit durft te plaatsen, ziet er toch ook niet uit.. Zoooow niet strak :rolleyes:  :rolleyes:  En ook nog scheef :rolleyes:  :rolleyes: ..

Je snapt hem al he??? Haal dit maar weg uit je bericht wat het is niet te zien dat je het gedaan heb met een ontsteking in je arm.

Een schitterende stapel dus  :Y  :Y  :Y

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

58 Laatst bewerkt door Aaf (17-02-2010 22:18)

Heeeel mooi en schattig :)!
Kan me goed voorstellen dat je de taart toch bent gaan maken... een taart van de bakker kan hier absoluut niet aan tippen...... (nog zacht uitgedrukt)

Maar nu dan rustig aan doen!

Groetjes, Aaf

59

Toppertje weer hoor!!
Beterschap met je schouder

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

60

wendy schreef:
Ilsjepilsje schreef:

En dit doet ze dan met 1 hand.... zucht..... al had ik 8 handen, dan krijg ik nog niet zo'n strakke taart!

Wat een beauty weer!

Maarre ff serieus... denk je wel aan jezelf? Schouderontsteking kan echt hardnekkig zijn.... Beterschap!

:lol: :lol: muts.....

Groetjes Ilse

61

Wat moet ik nog zeggen,het ziet er weer schitterend uit :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

62

Ik denk toch dat ik voor de taart van de bakker was gegaan... die was vást beter afgewerkt!

*zucht*

Wat zijn er hier toch een stelletje eigenwijze taartdozen op het forum  :lol:

Maar nu ff serieus ;)
Ik vind je foto prachtig maar toch wel wat donker. Kun je er geen licht aan de zijkant bij doen? Dan zie je de schaduw niet/minder?
Rolgordijntje... superidee! Ik doe het zelf met een zwart fluwelen doek (nog uit mijn tijd dat ik sieraden verkocht), vlak onder het raam met mijn rug naar het raam toe. Maarja, dat zijn ook geen 4hoge stapels om naar een (wellicht) onhandige plek te sjouwen....

*mijn leven is een geordende chaos*

63

carlykins schreef:

Ik denk toch dat ik voor de taart van de bakker was gegaan... die was vást beter afgewerkt!

*zucht*

Wat zijn er hier toch een stelletje eigenwijze taartdozen op het forum  :lol:

Maar nu ff serieus ;)
Ik vind je foto prachtig maar toch wel wat donker. Kun je er geen licht aan de zijkant bij doen? Dan zie je de schaduw niet/minder?
Rolgordijntje... superidee! Ik doe het zelf met een zwart fluwelen doek (nog uit mijn tijd dat ik sieraden verkocht), vlak onder het raam met mijn rug naar het raam toe. Maarja, dat zijn ook geen 4hoge stapels om naar een (wellicht) onhandige plek te sjouwen....

Eigewijs? Wie?  :rolleyes:

En ik heb op mijn workshop ruimte maar 1 plek waar ik foto's kan maken, en dat is vrees ik naast het raam :)
Ik maak meestal in de avond foto's, dus dan is het raam minder belangrijk. ;)
Moet nog op cursus hoor, en moet nog leren hoe de juiste belichting aan te brengen. :Y
Grappig trouwens, ik erger me altijd kapot aan schaduw, maar in het zwart vond ik het juist wel weer mooi.  *D

64

Ilsjepilsje schreef:
wendy schreef:
Ilsjepilsje schreef:

Wat een beauty weer!

:lol: :lol: muts.....

Sorry mam.  :rolleyes:  *D

65

geweldig is ie, en ook zo hoog!!!! super! en dat rolgordijn. :Y  ik heb hier ook een witte als eeuwige achtergrond, wil ook nog eens een zwarte ;) staat wel erg mooi zo!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

66

En dat met schouderontsteking, nekpijn. Niet zo strak zei je, ik zie het niet, maar dat kan aan die even perfecte foto liggen.
Zo zie je maar weer, zelfs met 1 arm kun je de meest perfecte taarten uit je mouw schudden.
Overbelast je de andere arm nu ook niet nog eens een keer, want zonder armen......Ach zelfs dat zou je nog wel lukken denk ik  :lol:

Maar idd luister naar je peutje, neem voldoende rust en zorg dat die bovenrug mooi mobiel en rechtop blijft, zodat je schouder ook de ruimte krijgt om te herstellen.

Beterschap!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

67

kwebbeltje schreef:

geweldig is ie, en ook zo hoog!!!! super! en dat rolgordijn. :Y  ik heb hier ook een witte als eeuwige achtergrond, wil ook nog eens een zwarte ;) staat wel erg mooi zo!

En bij ikea ook nog heerlijk betaalbaar. ;)

68

Ik vind die donkeren achtergrond ook heel mooi, want ik ben nou eenmaal van de zwart he?!
Maar over de schaduw: ik ben vorige week bij Simone geweest en heb het principe van het witte piepschuim geleerd. Dus, wit piepschuim ernaast, dat reflecteert en dan krijg je minder schaduw. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet meer op Workshop hoeft, hoor, Wendy, jij volgt immers nooit een workshop, zit alleen aan de andere kant van de tafel...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

69

Beterschap en menigeen is jaloers met alle pijntjes zo'n taart maken. Prachtig taart.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

70

WAUW!!!

Ik blijf mij verbazen wat een mooie taarten je maakt. En dat met een ontsteking!

TOP meid!

Maar pas je wel op je zelf!!

Sterkte met je schouder!

Groetjes Yvette

Groetjes, Yvette

71

't Is weer een super-taart  Wendy!!!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

72

Wat een super taart zeg. Minder strak en een beetje scheef zegt ze dan. Werkelijk, de meeste mensen maken met twee goede armen nog niet zulke geweldige taarten!

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

73

Aller eerst super mooie taart...gewoon WAUW!
Zou wel willen weten hoe tie er zonde blessure eruit had gezien, want ik vind dit al toppie!
Maar vraagje, hoe maken jullie foto's met rolgordijntjes, want met foto's maken hou ik nu al wel erg goed rekening met de achtergrond, maar rolgordijntjes? hahaha snap hem nog niet helemaal hahahaha
Liefs Ilse

Groetjes, Ilse

74

Wat een geweldig mooie taart.

Ik heb net even je taarten bewondert in je webalbum, maar moest even een kwijlbakje halen.
Wat een prachtige taarten maak je zeg!

Ben nog maar pas begonnen maar hoop dit ooit ook eens te kunnen.

Mijn complimenten hoor!

Beterschap met je schouder!

Groetjes Anouska

Wat een leuke maar "Oh Zo Hebberige" hobby.... Hoop er toch wel mijn werk van te kunnen gaan maken.

75

Blessure of niet, je weet er toch altijd weer wat van te maken. En misschien minder strak dan je zlef gewend bent...hihi hier valt het totaal niet op!

Sterkte met je blessure!