1

Onderwerp: hello kitty stapeltje, 4 hoog

Voor Puck mijn peetdochter maak ik al een paar jaar haar verjaardags taart.
Toen ik donderdag ochtend wakker werd met een ontsteking in mijn nek en schouder was ik dan ook niet blij. :(
Mijn vriendin stelde voor dan maar bij de bakker te bestellen.
Maar ik zag meteen het teleurgestelde koppie van Puck voor me en kon het niet over mijn hard verkrijgen.

De kapsels stonden al in de vriezer en gister dus maar vast begonnen met vullen.
na een pauze de taarten bekleed.
Niet zo strak als ik wilde, maar dat komt omdat ik de fondant echt heel zacht heb gemaakt in de magnetron.
dan rolt het bijna zichzelf uit. ;)
Maar ja, wel minder strak.
Ook een pietsie scheef omdat het snijden met 1 goede hand ook wat minder ging.

Gisteravond het eerste deel van de versiering dan gedaan en vandaag afgemaakt.
Vind hem uiteindelijk wel leuk geworden, denk ook wel dat ze hem leuker vind dan een plaatje van de bakker. ;)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WQWDPDXT.jpg

De bovenste twee zijn gevuld met mandarijnencreme en mandarijntjes de 3e is gevuld met teramischou creme. (hoe schrijf ik dat :/ ) met 4 vruchtjen jam en chocolade stukjes door de creme.
De onderste is gevuld met mocca creme, witte chocolade en caramelblokjes en kersen vlaai vulling.

2

Re: hello kitty stapeltje, 4 hoog

O, hoe vinde jullie de foto?
Heb nu een mooi foto plekje met een zwart en wit rolgordijntje.
Nu nog naar simone, maar ik vind het al best aardig. :)

3

Wat een schatje weer! Ik weet wel heel zeker dat Puck deze taart leuker vind dan van de bakker.....haha, ik in elk geval wel!

Eigen taart is goud waard!
Groetjes, Carlinda
www.carriescakes.nl

4

Wauw!! Zelfs met een ontsteking in je nek en een mindere hand ben je nog steeds mega goed... :thumb:

Groetjes, Maudje.
*Maud's Cake Q-ture*

mooi zeg! vind je topper super!

vraagje, zet jij je lint om je board vast met een naald oid?? Want het lijkt net alsof hij aan de voorkant niet helemaal lekker vast zit. Ik kan je echt dubbelzijdig tape aanraden. Bij de action hebben ze qua breedte maatje plakband, wat precies goed vast te zetten is. Zo en nu hoop ik dat ik het goed heb gezien en ik jou eens een adviesje heb kunnen geven voor de verandering :D  O-)

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

6 Laatst bewerkt door wendy (13-02-2010 16:39)

tipsytaartje schreef:

vraagje, zet jij je lint om je board vast met een naald oid?? Want het lijkt net alsof hij aan de voorkant niet helemaal lekker vast zit. Ik kan je echt dubbelzijdig tape aanraden. Bij de action hebben ze qua breedte maatje plakband, wat precies goed vast te zetten is. Zo en nu hoop ik dat ik het goed heb gezien en ik jou eens een adviesje heb kunnen geven voor de verandering :D  O-)

:Y Klopt, vind dat ook nooit zo mooi zitten bij de bloemvorm.
Bij een ronde gaat het wel. Je ziet wel altijd de speldjes. :/
met icing vond ik ook niet mooi, dus dan maar zo.
Nooit aan deze tape gedacht, dus bedankt voor de tip. :D
Nu nog een action in de buurt krijgen. :D

O, tirs. heb je mijn raportje over de titel ontvangen? Kan die aangepast, mien typfout was weer eens te snel. :D :O

wendy schreef:
tipsytaartje schreef:

:Y Klopt, vind dat ook nooit zo mooi zitten bij de bloemvorm.
Bij een ronde gaat het wel. Je ziet wel altijd de speldjes. :/
met icing vond ik ook niet mooi, dus dan maar zo.
Nooit aan deze tape gedacht, dus bedankt voor de tip. :D
Nu nog een action in de buurt krijgen. :D

O, tirs. heb je mijn raportje over de titel ontvangen? Kan die aangepast, mien typfout was weer eens te snel. :D :O

graag gedaan  ;)

en, M had het al gedaan zag ik

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

8

Gave meiden stapel !!!
Erg mooi!!

9

Supermooi!!
Weer erg origineel en gewoon prachtig!
De foto is ook super!

Groetjes, Carolien           
*Klik hier* voor mijn website, en hier om echt al mijn baksels te zien!

10

Super!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

11

Gewoon een echte Wendy hoor! Supermooi, veel beter dan die van de bakker.. enne het is Tiramisu (mjammie) ;)

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

12

Ik vind hem weer prachtig....zeker heel wat beter dan een taart van de bakker...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

13

PRACHTIGE FOTO !!!!

Van een geweldig mooie taart natuurlijk  :Y  :lol:

Een echte meidentaart.....zeker weten veeeeel mooier dan die van de bakker (en dat zonder de bakker te kennen ;) )

14

Super lief!  :Y

Winkel, (gast)workshops en taarten op maat. En voorjaar 2014 komt ons eerste 3d taartenboek uit!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl

15

Ik vind hem super mooi geworden!! :Y

Groetjes M@rjommeke
Time Flies when you're making cake

16

Heel gaaf weer. En je foto is ook heel mooi gelukt. Ik moet ook maar eens aan de rolgordijntjes :Y
Doei doei

17

heel mooi zeg!! en hoe is het nu met je ontsteking?

groetjes José

18

Hoi Wen!
Ik vind hem ook super mooi geworden! Mag ik vragen hoe jij die hartjes hebt gemaakt die bovenop staan? En hoe heb je ze vastgemaakt? Met icing?

En welke maat bakvormen heb je gebruikt? Is dat 7.5 verschil? Ik heb laatst 5 cm verschil gedaan en ik vind dat erg weinig... ik hou dan bijna geen ruimte over om te versieren...

Groetjes Maris
www.ovenheerlijketaartjes.nl hier kan iedereen mijn taartjes bewonderen :D en tegenwoordig ook op www.taartjesvanmariska.hyves.nl

19

WAt een lieve stapel is dit!!! En dat met een ontsteking in je schouder...Petje af!!

20

Wat een cutie!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

21

Wat kijkt kitty leuk over het randje! heel lief...
Sterkte met je blessure  :s

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

22 Laatst bewerkt door anstart (13-02-2010 20:52)

Hij is erg gaaf :Y

Beterschap voor nek en schouders!!!!!!!!!

23 Laatst bewerkt door wietske (13-02-2010 22:02)

Wendy, je bent gek dat je weer zo'n prachtige taart hebt gemaakt ! Denk je ook een beetje aan jezelf want zo te horen is alles een "beetje"overbelast bij je !

Maar ik moet zeggen een prachtige taart en een geweldige foto ! Ik moet ook maar aan de rolgordijnen want het ziet er gelijk heel profi uit  :cool:

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

24

Nou, dat heb je weer toppie gedaan hoor! 't zou mijn eer ook te na zijn om d'r af te schepen met een bakkerstaart,  maar af en toe is 't ook best handig om naar je lijf te luisteren. Hmmmm ... misschien moet ik dat zelf ook maar 'ns doen. 'k loop al vanaf Birmingham met een schouderblessure.

En die tip van die rolgordijntjes ... die gaan we natuurlijk onthouden!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

25

De taart is geweldig!
Veel beterschap :)

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl